مهلت قانونی رییس‌جمهوری برای حضور در جلسه طرح سؤال مجلس

عضو هیأت رییسه مجلس تشریح کرد مهلت قانونی رییس‌جمهوری برای حضور در جلسه طرح سؤال مجلس عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به این‌که هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین زمان حضور رییس‌جمهور در مجلس انجام نشده است، گفت: دهم شهریور ماه آخرین فرصت برای پاسخ به سؤالات نمایندگان از سوی رییس‌جمهور است. به گزارش خانه […]

عضو هیأت رییسه مجلس تشریح کرد

مهلت قانونی رییس‌جمهوری برای حضور در جلسه طرح سؤال مجلس

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به این‌که هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین زمان حضور رییس‌جمهور در مجلس انجام نشده است، گفت: دهم شهریور ماه آخرین فرصت برای پاسخ به سؤالات نمایندگان از سوی رییس‌جمهور است.

به گزارش خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در خصوص مدت زمان باقی مانده برای حضور رییس‌جمهور در صحن علنی قوه مقننه، گفت: باید اذعان کرد طبق قانون از زمان اعلام وصول سؤال از رییس‌جمهور، وی یکماه فرصت دارد برای حضور در صحن علنی زمانی را مشخص کند.

۱۰شهریور ماه، آخرین زمان حضور روحانی در قوه مقننه

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار‌کرد: با توجه به این‌که دهم مردادماه سؤال از رییس‌جمهور اعلام وصول شد، آقای روحانی تا دهم شهریور ماه برای پاسخ به سؤالات و حضور در مجلس فرصت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد ضرورتی برای طی شدن مدت یک ماهه وجود ندارد و رییس‌جمهور می‌تواند در این بازه تاریخی را مشخص کند.

دولت هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین تاریخ نکرده است

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: تاکنون هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین زمان از سوی دولت به قوه مقننه ارسال نشده است.

رییس مجلس دهم در جلسه علنی (چهارشنبه ۱۰ مرداد) مجلس شورای اسلامی، سؤال از رییس‌جمهور را با ۵ محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله و افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی اعلام وصول کرد.

=============================