سوءمدیریت مقصر اصلی آشفته بازار ارز است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سوءمدیریت مقصر اصلی آشفته بازار ارز است   عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید ۸۰ درصد مشکلات پیش آمده در فضای اقتصادی به دلیل سوء‌تدبیر و سوءمدیریت است. به گزارش خانه‌ملت، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به گزارش بانک مرکزی مبنی بر تأثیر آمریکا بر اغتشاش بازار ارز اظهارداشت: ما از […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

سوءمدیریت مقصر اصلی آشفته بازار ارز است

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید ۸۰ درصد مشکلات پیش آمده در فضای اقتصادی به دلیل سوء‌تدبیر و سوءمدیریت است.

به گزارش خانه‌ملت، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به گزارش بانک مرکزی مبنی بر تأثیر آمریکا بر اغتشاش بازار ارز اظهارداشت: ما از همان روزهای اول پیروزی انقلاب با تهدید‌‌ها و تحریم‌های آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان آنها مواجه شدیم، البته این تهدیدات برای ما فرصت ارزشمندی بود که در زمینه‌های مختلف توانستیم از وابستگی محض نجات پیدا کرده و بتوانیم دیگران را وابسته به خود کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه‌داد: مهم‌ترین دستاورد این فشار‌‌ها بحث دفاعی ما است که باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و وحشت سرتاپای رژیم اشغالگر قدس، آل‌سعود و آمریکا را فرا گرفته است، چرا که واقعاً نمی‌دانند برد موشک‌های تولید ایران چقدر است که با موشک‌های کوتاه برد خود توانستند مقر گروهک تروریست‌‌ها را مورد هدف قرار دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هیأت دولت اعلام کرده است بیش از ۸۰ درصد مشکلات پیش آمده به سوءتدبیر و سوءمدیریت است، رفتارهای مردم به دلیل عدم برنامه‌ریزی و برخی سخت‌گیری‌های نابجایی است که بعضی مدیران دارند و این مشکلات را به وجود آورده‌اند.

این نماینده مجلس تأکید‌کرد: حتی اگر ادعاهای ترامپ اجرایی شود، این مشکلاتی که برای خودمان ایجاد کرده‌ایم را به وجود نمی‌آورد. از این رو دولت باید تصمیم جدی بگیرند، نه این‌که هر ساعت بخشنامه‌ای صادر شود که صدای تولیدکنندگان بلند باشد.