شاهد کمبود مصنوعی کالا‌ها هستیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شاهد کمبود مصنوعی کالا‌ها هستیم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکیدکرد: مردم تحت فشار مضاعف اقتصادی هستند، این در حالی است که کمبود واقعی کالا در بازار وجود ندارد. به گزارش مناقصه‌مزایده علی‌اکبرکریمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهارداشت: از ریاست جمهور به دلیل سخنرانی‌شان در مجمع عمومی […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

شاهد کمبود مصنوعی کالا‌ها هستیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکیدکرد: مردم تحت فشار مضاعف اقتصادی هستند، این در حالی است که کمبود واقعی کالا در بازار وجود ندارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده علی‌اکبرکریمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهارداشت: از ریاست جمهور به دلیل سخنرانی‌شان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: کمبود سهم استان مرکزی در توزیع داروی کشور با وجود جمعیت و موقعیتی که این استان دارد باعث ایجاد مشکلاتی برای بیماران استان شده است، آنها مجبورند برای تأمین دارو به تهران یا استان‌های مجاور مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که دو سال پیاپی افزایش قیمت نان رخ نداده است، ادامه‌داد: لازم است هزینه نانوایی‌‌‌ها جبران شود، به تازگی مشکلات جدی برای آنها ایجاد شده، انتظار می‌رود با حفظ حقوق مصرف‌کننده برای جبران هزینه‌ها راهکار مناسبی ارایه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تأمین کالاهای ضروری بیان‌داشت: مجلس شورای اسلامی توجه لازم به تأمین کالاهای اساسی داشت اما با توجه به مخالفت دولت جلوی تصویب این طرح گرفته شد. نوبخت از ارایه بسته حمایتی خبر داده است اما همچنان از این بسته خبری نیست.

کریمی تأکیدکرد: مردم با تورم افسارگسیخته روبه‌رو هستند و شاهد کمبود مصنوعی کالا‌ها هستیم، در حالی‌که می‌دانیم کمبود واقعی در کشور وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان‌داشت: لازم است در شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی بر تولیدکنندگان اعمال نشود و در امور مالیاتی مراعات تولیدکنندگان و کسبه را داشته باشیم تا خودتحریمی صورت نگیرد.