برگزاری چهاردهمین باغ گشت در شهر اخلاق

برگزاری چهاردهمین باغ گشت در شهر اخلاق  ۲۷سپتامبر هر سال روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است. امسال این روز مصادف با ۵ مهر تقویم شمسی بود و به همین بهانه، چهاردهمین باغ گشت در شهر سمنان برگزار شد به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سمنان سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان […]

برگزاری چهاردهمین باغ گشت در شهر اخلاق 

۲۷سپتامبر هر سال روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است. امسال این روز مصادف با ۵ مهر تقویم شمسی بود و به همین بهانه، چهاردهمین باغ گشت در شهر سمنان برگزار شد

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سمنان سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: به مناسبت ۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر چهاردهمین باغ گشت در شهر با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، مدیران شهری و جمعی از شهروندان در سمنان برگزار شد.

عباس بابایی در این خصوص گفت: چهاردهمین باغ گشت به همراه پیاده‌روی و گشت‌و‌گزار پنجشنبه ۵ مهر ماه از محل بوستان خوداشتغالی حد شمال غرب میدان کوثر در امتداد مسیر نهر اختصاصی استخر ناسار و اسفنجان آغاز و به سمت برج گردشگری ققنوس تا بوستان شقایق و محل تقسیم آب رودخانه سمنان (پارا) ادامه یافت.

وی در ادامه اظهارداشت: با توجه به تأکید شهردار مبنی بر لزوم شناساندن هر چه بیش‌تر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر سمنان با اولویت به شهروندان شهر اخلاق، بر همین مبنا پیاده‌روی‌های خانوادگی در مسیرهای از پیش تعیین‌شده از قبیل این باغ گشت را گامی به ‌سوی توسعه جایگاه ویژه سمنان در برنامه‌های توسعه گردشگری با مشارکت مردم دانست.

بابایی هدف از برگزاری این جشنواره و گشت‌و‌گزار در باغ‌های شهر را شناساندن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به شهروندان شهر اخلاق عنوان کرد و تأکید کرد: در پی آن هستیم تا به‌واسطه برگزاری این گشت‌و‌گزار باعث نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی مردم شهر شویم که در این راستا از اساتید دعوت کرده‌ایم و بنا داریم با کمک این اساتید جاذبه‌های شهر را معرفی کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان خاطرنشان‌کرد : این شهر دیدنی‌های بسیاری را نیز در خود جای داده است که اگر آنها را بشناسید بهانه‌های خوبی برای گشت‌و‌گذار در این دیار پیدا می‌کنید.