بخشی از احکام بودجه‌ای مانع جذب سرمایه‌گذاری است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بخشی از احکام بودجه‌ای مانع جذب سرمایه‌گذاری است رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر تحریم‌های خارجی، کشور دچار خودتحریمی شده که باید این مسأله رفع شود. به گزارش خانه‌ملت، حشمت ا… فلاحت‌پیشه درباره اولویت‌های بودجه سال ۹۸ گفت: در بودجه […]

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

بخشی از احکام بودجه‌ای مانع جذب سرمایه‌گذاری است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر تحریم‌های خارجی، کشور دچار خودتحریمی شده که باید این مسأله رفع شود.

به گزارش خانه‌ملت، حشمت ا… فلاحت‌پیشه درباره اولویت‌های بودجه سال ۹۸ گفت: در بودجه سال آینده به موضوع احکام باید توجه شود، در حال حاضر بخشی از احکام بودجه‌ای، مانع جذب سرمایه‌گذاری، هزینه‌کرد و واگذاری پروژه‌های عمرانی هستند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: در حال حاضر علاوه بر تحریم‌های خارجی، کشور دچار خودتحریمی نیز است که باید رفع شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو مجلس شورای اسلامی افزود: با استفاده از احکام ضمن بودجه می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذاری و واگذاری پروژه‌های عمرانی را فراهم کرد.

رسیدگی به وضعیت مرز‌ها در بودجه سال آینده

فلاحت‌پیشه تصریح‌کرد: در بودجه سال آینده لایحه یکی از موضوعات استراتژیک رسیدگی به وضعیت مرز‌ها است و باید از امکانات مرز‌ها در شرایط فعلی برای مبارزه با تحریم‌ها باید بیش‌تر استفاده کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در بودجه سال آینده با توجه به کاهش ارزش قدرت پول ملی باید تدابیری ویژه‌ای برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم اتخاذ شود.