موافقت بهارستان با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی

موافقت بهارستان با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی اهالی بهارستان با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس موافقت کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، جهانبخش محبی‌نیا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند ۲ […]

موافقت بهارستان با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی

اهالی بهارستان با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس موافقت کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، جهانبخش محبی‌نیا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند ۲ اصل ۱۵۸ گفت: به صراحت در این اصل قانونی اعلام شده که تهیه لوایح قضایی در شأن قوه قضاییه است، بنابراین ریاست محترم مجلس اشاره کردند که شورای نگهبان اعلام داشته که این لایحه باید توسط رییس قوه قضاییه تدوین شده و سپس مراحل قانونی آن طی شود.

وی خاطرنشان‌کرد: ایرادی که شواری نگهبان به این لایحه گرفته، درست است، بنابراین باید مجلس خود در وهله اول به قانون احترام بگذارد و این لایحه را به کمیسیون اقتصادی ارجاع دهد و نظر مقامات قوه قضاییه در این لایحه استفاده شود.

علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، با وارد دانستن این اخطار گفت: رأیی که در خصوص ارجاع این لایحه به کمیسیون اقتصادی گرفته شد، استمزاجی بوده ولی با توجه به اخطاری که آقای محبی‌نیا دادند، باید مجدداً در خصوص ارجاع این لایحه به کمیسیون رأی‌گیری صورت گیرد.

براساس این گزارش نمایندگان مجلس با ۱۱۰ رأی موافق، ۵۹ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن با ارجاع لایحه مذکور به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.