دلار آمریکا از معادلات اقتصادی ایران و اروپا حذف شود

دلار آمریکا از معادلات اقتصادی ایران و اروپا حذف شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که دلار آمریکا از معادلات اقتصادی ایران و اروپا حذف شود، گفت: ترامپ صلاح خود و مردم آمریکا را نمی‌داند. به گزارش خانه‌ملت، محمدوحدتی‌هلان در نطق میان دستور خود، گفت: امروزه افزایش آگاهی و شناخت ملت‌‌ها […]

دلار آمریکا از معادلات اقتصادی ایران و اروپا حذف شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که دلار آمریکا از معادلات اقتصادی ایران و اروپا حذف شود، گفت: ترامپ صلاح خود و مردم آمریکا را نمی‌داند.

به گزارش خانه‌ملت، محمدوحدتی‌هلان در نطق میان دستور خود، گفت: امروزه افزایش آگاهی و شناخت ملت‌‌ها از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باعث رسوایی و خنثی شدن پی در پی توطئه‌های آمریکا در جهان شده است دونالد ترامپ جهت خروج از انزوای سیاسی و اعاده حیثیت از دست رفته خود به ترفندهای مختلف متوسل شده و با شعار آزادی حقوق بشر در پی مواجه با اشتباهات خود بوده در حالیکه با حمایت از تروریسم، مردم بی‌گناه و کودکان معصوم را به کشتن می‌دهد.

ترامپ در سیاست تحریم و فشار علیه کشورهای مختلف جهان تجدیدنظر نماید

وی خطاب به مردم آمریکا، بیان‌کرد: برای حفظ عزت خود امروز بایستی با فشارهای داخلی علیه ترامپ او را وادار کنید تا سیاست‌های داخلی و خارجی خود را اصلاح کند، به معاهدات و مقررات بین‌المللی پایبند باشد، در سیاست تحریم و فشار علیه کشورهای مختلف جهان تجدیدنظر نماید وگرنه با عکس‌العمل شدید دنیا یعنی تحریم آمریکا توسط کشورهای جهان روبه‌رو خواهد شد، بر شماست برای آینده خود و آمریکا فکر اساسی کنید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور اظهارکرد: برای سفر شما و هیأت دولت به استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان بستان‌آباد و سفر اخیر آقای‌نوبخت و مجمع نمایندگان جهت بازدید از پروژه میانه، بستان آباد تبریز و موضع‌گیری‌های شما در سازمان ملل متحد که منجر به همراه شدن اکثر کشورهای جهان با ایران و انزوای سیاسی آمریکا و متحدانش شد تشکر می‌کنم.

به منظور مقابله با توطئه‌های آمریکا بدون وقفه دپیلماسی خارجی را فعال کنید

وحدتی ادامه‌داد: برای ادامه مقابله با توطئه‌های آمریکا و اعمال تحریم‌ها بدون وقفه دپیلماسی خارجی را فعال کرده و نسبت به تشکیل اتحادیه کشورهای آسیایی با اولویت کشورهای دوست، همسایه و همسو اقدام کنید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: با تشکیل جلساتی با کشورهای اروپایی مبادلات سیاسی و اقتصادی را گسترش دهید و در ادامه با تأکید بر اجرایی شدن گزینه اولِ روی میز ایران یعنی خارج کردن کامل دلار آمریکا از معادلات اقتصادی به اجرای گزینه دوم یعنی تحریم خرید اجناس و کالاهای آمریکایی در بین کشورهای موردنظر اقدام کنید.