تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند

نایب رییس مجلس تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند نایب رییس مجلس، گفت: تولیدکننده‌های داخلی در شرایط کنونی قدرت رقابت بیش‌تری با خارج از کشور دارند، چراکه قیمت دلار بالا است و حتی تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند. به گزارش خانه‌ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارایه بسته‌های حمایتی به […]

نایب رییس مجلس

تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند

نایب رییس مجلس، گفت: تولیدکننده‌های داخلی در شرایط کنونی قدرت رقابت بیش‌تری با خارج از کشور دارند، چراکه قیمت دلار بالا است و حتی تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند.

به گزارش خانه‌ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارایه بسته‌های حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: دولت باید بسته‌های حمایتی برای قشر آسیب‌پذیر آماده کند و به صورت سهمیه در اختیار آنها قرار دهد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نوسانات دلار، افزود: تولیدکننده‌های داخلی در شرایط کنونی قدرت رقابت بیش‌تری با خارج از کشور دارند، چراکه قیمت دلار بالا است و حتی تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با چینی‌‌ها رقابت کنند، در حالی که پیش از این تولیدکننده‌های داخلی نمی‌توانستند با تولیدکنندگان خارجی رقابت کنند.