بهارستان اجازه دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را نمی‌دهد

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی بهارستان اجازه دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را نمی‌دهد عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای ماندگار شدن شهردار تهران گفت: مجلس کنونی اجازه دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را نمی‌دهد، استفساریه نیز به نتیجه نمی‌رسد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیداحسان‌قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه […]

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی

بهارستان اجازه دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را نمی‌دهد

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای ماندگار شدن شهردار تهران گفت: مجلس کنونی اجازه دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را نمی‌دهد، استفساریه نیز به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیداحسان‌قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش شهردار تهران برای تغییر قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان گفت: متأسفانه دوستان و برخی از نمایندگان به دنبال استفساریه یا طرح دوفوریتی در این زمینه هستند.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: استفساریه یا طرح دوفوریتی برای طرح و به نتیجه رسیدن به ۱۴۰ امضا نیاز دارد که چنین امری در مجلس کنونی اتفاق نخواهد افتاد؛ بیش از ۱۹۶ رأی موافق به طرح مذکور داده شده و قطعاً اجرایی خواهد شد.

وی ادامه‌داد: از دوستان می‌خواهم داوطلبانه از چنین اقداماتی دست ‌بردارند، زیرا این اقدامات اثری ندارد. این وهم است که برخی برای یک نفر یا چند نفر تمایل داشته باشند قانون را با یک استفساریه دور بزنند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که شهردار تهران برخی نمایندگان را شب گذشته در اتاق کار خود در جمع کرده است تا با تماس با سایر نمایندگان آنها را به موافقت با استفساریه منع کارگیری بازنشستگان ترغیب کنند، گفت: متأسفانه اتفاق بسیار بدی بود، مجلس و فضای آن ایستاده بر موضع گیری‌های قبلی، دوستان به قانون احترام گذاشته و برای تغییر آن به نمایندگان مجلس اینچنین فشار نیاورند.