قزوین رتبه پنجم مشارکت در انتخابات نظام مهندسی را کسب کرد

قزوین رتبه پنجم مشارکت در انتخابات نظام مهندسی را کسب کرد مهندسان قزوین با مشارکت خود در هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین توانستند رتبه پنجم را در کشور و رتبه نخست را در منطقه به خود اختصاص دهند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و […]

قزوین رتبه پنجم مشارکت در انتخابات نظام مهندسی را کسب کرد

مهندسان قزوین با مشارکت خود در هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین توانستند رتبه پنجم را در کشور و رتبه نخست را در منطقه به خود اختصاص دهند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعودحق‌لطفی در مراسم ارایه گزارش انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و تجلیل از عوامل آن عنوان‌کرد: ۱۴۸ نفر از دستگاه‌های اجرایی مختلف در راستای برگزاری انتخابات مطلوب همکاری داشتند.

وی بیان‌کرد: استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ۲۶ درصد مشارکت داشت که از این لحاظ توانست رتبه ۵ را در کشور و رتبه نخست را در منطقه به خود اختصاص دهد.

این مقام مسؤول خاطرنشان‌کرد: با وجود کسب این رتبه اعتقاد ما بر اینست که میزان مشارکت پایین بوده و باید راهکار‌ها و تدابیر لازم برای جلب مشارکت بیش‌تر مهندسان در دوره‌های بعدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح‌کرد: میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان‌های قزوین، آبیک، بوئین‌زهرا و تاکستان به ترتیب ۲۴، ۶۷، ۶۴ و ۴۰ درصد بوده و خوشبختانه بدون حاشیه و در سلامت برگزار شد.

حق‌لطفی عنوان‌کرد: اعتبارنامه اعضای منتخب نظام مهندسی تا هفته آینده صادر شده و اعضا رسماً فعالیت خود را در نظام مهندسی آغاز می‌کنند.