مدیریت اشرافی عامل فساد اقتصاد ایران است

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس مدیریت اشرافی عامل فساد اقتصاد ایران است رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا بایستی با اقدام تأثیر‌گذار خود مدیرانی ناکارآمد که اتوبوسی وارد عرصه سیاست و وزاتخانه‌های مربوطه شدند را به صورت اتوبوسی از بخش مدیریتکنار بگذارند. به گزارش خانه‌ملت، امیرخجسته گفت: فساد […]

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس

مدیریت اشرافی عامل فساد اقتصاد ایران است

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا بایستی با اقدام تأثیر‌گذار خود مدیرانی ناکارآمد که اتوبوسی وارد عرصه سیاست و وزاتخانه‌های مربوطه شدند را به صورت اتوبوسی از بخش مدیریتکنار بگذارند.

به گزارش خانه‌ملت، امیرخجسته گفت: فساد ظرفیت‌های اقتصادی جامعه را تضییع می‌کند و اعتماد عمومی جامعه را از بین می‌برد، بنابراین وزرای پیشنهادی و هیأت دولت مبارزه با فساد را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند چرا که بی‌توجهی به فساد مانع بزرگی در مسیر توسعه است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی در خصوص دیدار اعضای هیأت رییسه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با وزرای پیشنهادی اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی افزود: اولین سیاست وزرا، ارتقای نظام اداری، شفافیت در نظام اداری، شفافیت مالی با ایجاد فرصت برای مردم جهت دسترسی همگان به اطلاعات بایستی مورد توجه قرار گیرد که با هماهنگی بین قوا در جهت ارتقای اعتماد عمومی عملیاتی و اجرایی شود.

شایسته‌سالاری در وزارتخانه‌ها ضرورت دارد

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ارتقای سلامت اداری و شفافیت از اهمیت بالایی برخورد است، تصریح‌کرد: عمده اصول حرکتی وزرای پیشنهادی علی‌رغم خدمات رفاهی و توسعه‌ای به جامعه باید به حرکت سمت مبارزه با فاسد باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای‌اسلامی با بیان این‌که مدیریت اشرافی عامل فساد اقتصاد ایران است، ادامه‌داد: وزرا باید با اعمال شایسته‌سالاری در وزارتخانه‌ها بدون توجه به جریانات سیاسی در سیستم مدیریتی در راستای ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و خدمات رسانی به جامعه گام‌ بردارند.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی افزود: وزرا بایستی با اقدام تأثیر‌گذار خود مدیرانی ناکارآمد که اتوبوسی وارد عرصه سیاست و وزارتخانه‌های مربوطه شدند را به صورت اتوبوسی از بخش مدیریت کنار بگذارند.