مجلس باید به قوانینی که خود تصویب می‌کند، احترام بگذارد

با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مجلس باید به قوانینی که خود تصویب می‌کند، احترام بگذارد رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس گفت: در گام اول مجلس که قانون‌گذار است باید پای قوانینی که خود تصویب کرده است، بایستد. نباید به خاطر برخی از افراد قانون را سوراخ کنیم.  به گزارش ایسنا، علی‌بختیار با اشاره به […]

با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان

مجلس باید به قوانینی که خود تصویب می‌کند، احترام بگذارد

رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس گفت: در گام اول مجلس که قانون‌گذار است باید پای قوانینی که خود تصویب کرده است، بایستد. نباید به خاطر برخی از افراد قانون را سوراخ کنیم.

 به گزارش ایسنا، علی‌بختیار با اشاره به ضرورت احترام و اجرایی کردن روح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بیان‌کرد: زمانی که یک قانون در مجلس به تصویب می‌رسد ما نمایندگان خود باید در گام اول پای قانون بایستیم. امروز عده‌ای از نمایندگان طرحی را امضا کرده‌اند که شهردار تهران را از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی کنند و حال که این طرح در صحن مجلس رأی نیاورد در دستور کار هفته آینده کمیسیون اجتماعی قراردادند تا پس از تصویب در کمیسیون دوباره به صحن بیاید.

وی در ادامه گفت: در گام اول ما که قانون‌گذار هستیم باید پای قوانینی که خود تصویب کرده‌ایم، بایستیم. نباید به خاطر برخی از افراد قانون را سوراخ کنیم. ما امروز طیف گسترده‌ای از جوانان تحصیلکرده و افرادی را که می‌توانند در مناصب مختلف مدیریتی کار کنند در کشور داریم که حضور این افراد می‌تواند تحولی در مدیریت کشور ایجاد کند اما فرصت فعالیت به آنها نمی‌دهیم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس گفت: متأسفانه تعداد زیادی از بازنشستگان با نگرش مدیریتی قدیمی همچنان به مناصب خود چسبیده‌اند و به دنبال دور زدن قانون هستند. هم مجلس و هم دولت باید بر روی اراده خود بایستند تا شاهد اجرایی شدن این قانون و حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی باشیم.