تحریم‌های جدید آمریکا آثار محسوسی بر اقتصاد کشور ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تحریم‌های جدید آمریکا آثار محسوسی بر اقتصاد کشور ندارد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: تمهیدات اقتصادی برای جلوگیری از سوء‌استفاده سوداگران در شرایط تحریم اتخاذ شده است. علی‌اکبرکریمی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره تحریم‌های آمریکا، گفت: یکی از اهداف آمریکایی‌ها در دور جدید تحریم‌ها این است که از طریق فضاسازی […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

تحریم‌های جدید آمریکا آثار محسوسی بر اقتصاد کشور ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: تمهیدات اقتصادی برای جلوگیری از سوء‌استفاده سوداگران در شرایط تحریم اتخاذ شده است.

علی‌اکبرکریمی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره تحریم‌های آمریکا، گفت: یکی از اهداف آمریکایی‌ها در دور جدید تحریم‌ها این است که از طریق فضاسازی روانی اقتصاد کشور را با التهاب جدی روبه‌رو کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه‌داد: التهابات اقتصادی ایجاد شده در ماه‌های اخیر به این دلیل انجام شد که آمادگی مقابله با تحریم‌ها در حد مناسبی نبود اما با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقابله با تحریم‌ها جدی شده و پیش‌بینی می‌شود حداقل بخشی از التهابات انجام شده از بین برود.

تلاش برای تقویت بنیه اقتصادی برای عبور از دور جدید تحریم‌ها

کریمی در ادامه تصریح کرد: آمریکا تمامی تلاش را برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران در چند ماه گذشته داشته است در این راستا تمهیدات اقتصادی برای جلوگیری از سوء‌استفاده سوداگران در شرایط تحریم اتخاذ شده است.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس‌شورای‌اسلامی ادامه‌داد: پیش‌بینی می‌شود تحریم‌های آمریکا، بعد از ۱۳ آبان ماه نیز به نحوی نخواهد بود که آثار محسوسی بر اقتصاد کشور داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی، یادآورشد: در شرایطی که آمریکا به‌صورت علنی از برجام خارج شده باید آمادگی اقتصاد کشور افزایش یابد تا به مانند گذشته از دور جدید تحریم‌ها عبور کنیم.