لزوم حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس لزوم حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها رییس کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی، حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند خط مقدم مقابله با تحریم‌های اقتصادی باشد. به گزارش ایرنا، محمدرضا‌پورابراهیمی‌داورانی افزود: آمریکایی‌ها در ادامه دشمنی‌های خود با ایران تحریم‌های جدیدی را […]

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

لزوم حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی، حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند خط مقدم مقابله با تحریم‌های اقتصادی باشد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا‌پورابراهیمی‌داورانی افزود: آمریکایی‌ها در ادامه دشمنی‌های خود با ایران تحریم‌های جدیدی را اعمال کردند اما نکته مهم این است که با مدیریت صحیح اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی می‌توان با تحریم‌ها مقابله کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی ادامه‌داد: تسهیل صادرات برای بخش خصوصی یک ضرورت بدیهی است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات استفاده شود.

وی یادآورشد: بخشنامه حذف صرافی‌ها که نقش مهمی برای نقل و انتقال وجوه از داخل به خارج و از خارج به داخل را دارند، اقدام اشتباهی بود و باید از ظرفیت صرافی‌های داری مجوز استفاده شود.