هیچ دستگاهی از بودجه‌اش راضی نیست

رییس سازمان برنامه و بودجه هیچ دستگاهی از بودجه‌اش راضی نیست رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه ۹۸ در ۶ جلد به همراه ۳ جلد گزارش عملکرد دولت در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه، به مجلس تقدیم شد، اما هیچ دستگاهی از بودجه‌اش راضی نیست. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقرنوبخت، معاون رییس‌جمهور […]

رییس سازمان برنامه و بودجه

هیچ دستگاهی از بودجه‌اش راضی نیست

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه ۹۸ در ۶ جلد به همراه ۳ جلد گزارش عملکرد دولت در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه، به مجلس تقدیم شد، اما هیچ دستگاهی از بودجه‌اش راضی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقرنوبخت، معاون رییس‌جمهور اظهارکرد: طبق اعلام صندوق بین‌المللی پول، در سال‌های اخیر شفافیت بودجه‌ریزی در ایران تحسین‌برانگیز است.

وی گفت: به دقت تلاش کرده‌ایم که بودجه سال ۹۸ شفاف و صریح ارایه شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر این‌که ادعا نداریم که پول فراوانی داریم، افزود: همه دستگاه‌ها معتقدند پولی که به آنها اختصاص داده شده، کم است و هیچ دستگاهی در این باره راضی نیست.

وی افزود: دو جلد اهداف مبانی اقتصادی و اجتماعی همه دستگاه‌ها را تحت عنوان سند بنیادین لایحه بودجه ۹۸ به مجلس ارایه کرده‌ایم.

رییس سازمان برنامه و بودجه، تصریح‌کرد: برای این‌که نمایندگان مطمئن شوند که بودجه مبتنی بر عملکرد است، در یک جلد مبانی قیمت تمام شده دستگاه‌ها را به مجلس ارسال کردیم.

وی افزود: از ۱۵ تیرماه تمام تلاش خود را به‌کار بردیم تا بودجه سال ۹۸ رأس روز ۱۵ آذر به ساختمان مجلس برود.

نوبخت تأکیدکرد: ادعا نداریم که بودجه خوبی را تنظیم کرده‌ایم، اما می‌دانیم که بهترین گزینه‌ها را آورده‌ایم.