حل مشکلات عمرانی کرمان با انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه و شهرداری

حل مشکلات عمرانی کرمان با انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه و شهرداری دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان و رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: تعامل دانشگاه شهید باهنر و شهرداری کرمان، فرصتی بی‌نظیر است. به گزارش مناقصه‌مزایده، زهراایرانمنش گفت: انعقاد تفاهمنامه در راستای همکاری بیش‌تر برای حل مشکلات و عمران و آبادانی شهر […]

حل مشکلات عمرانی کرمان با انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه و شهرداری

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان و رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: تعامل دانشگاه شهید باهنر و شهرداری کرمان، فرصتی بی‌نظیر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، زهراایرانمنش گفت: انعقاد تفاهمنامه در راستای همکاری بیش‌تر برای حل مشکلات و عمران و آبادانی شهر کرمان را دستاوردی تاریخی دانست و با اشاره به راه‌اندازی شبکه ملی جامعه و دانشگاه، بر ضرورت علمی‌تر شدن طرح‌ها و پروژه‌های شهری تأکید کرد.

وی افزود: بعضی پروژه‌های اجرا شده در شهر، علمی و کارشناسی نبوده و از طرفی بسیاری از طرح‌های دانشجویی در سطح ارشد و دکترا نیز بدون استفاده در بایگانی‌‌ها باقی مانده‌اند.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان با بیان این‌که بسیاری از طرح‌های دانشجویی، زیر نظر استادان مجرب تهیه می‌شوند، اما از این طرح‌ها، به نحو احسن و به‌ صورت کاربردی استفاده نمی‌شود، گفت: بنابراین، برای پیدا کردن راه‌حل اساسی، با رییس دانشگاه شهید باهنر و شهردار کرمان جلسه‌های متعددی برگزار کردیم و به‌دنبال انعقاد تفاهمنامه‌ای در این رابطه بودیم تا ارتباط بیش‌تری بین دانشگاه و شهرداری برقرار شود.

ایرانمنش افزود: هدف از انعقاد این تفاهمنامه، این است که از طرح‌های دانشجویی و نظرات استادان دانشگاه، در کارگروه‌های تخصصی مشورتی شهرداری، استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه‌داد: هدف دیگر این است که شهرداری کرمان اولویت‌های خود را به دانشگاه ارایه کند تا پروژه‌های شهری، به‌صورت کارشناسی و علمی‌تر اجرا شوند.

وی همچنین بیان‌کرد: در اولین جلسه شبکه ملی جامعه و دانشگاه که با حضور شهردار کرمان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر برگزار شد، موارد بسیار خوبی مطرح شد که امیدواریم دستاوردهای مفید و مؤثری در بر داشته باشد.