تعویض یک دستگاه شیر فشار شکن سایز۲۵۰ میلی‌متر در شهر پرندک

تعویض یک دستگاه شیر فشار شکن سایز۲۵۰ میلی‌متر در شهر پرندک به منظور بهسازی شبکه و تأسیسات آب شهر پرندک، امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه اقدام به تعویض یک دستگاه شیر فشار شکن سایز ۲۵۰ میلی‌متر کرد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدبابک‌غفاری، مدیر امور آب و فاضلاب زرندیه گفت: با توجه به معیوب بودن شیر […]

تعویض یک دستگاه شیر فشار شکن سایز۲۵۰ میلی‌متر در شهر پرندک

به منظور بهسازی شبکه و تأسیسات آب شهر پرندک، امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه اقدام به تعویض یک دستگاه شیر فشار شکن سایز ۲۵۰ میلی‌متر کرد.

  به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدبابک‌غفاری، مدیر امور آب و فاضلاب زرندیه گفت: با توجه به معیوب بودن شیر فشار‌شکن خط انتقال آب شهر پرندک و در راستای اقدامات اصلاحی در تأسیسات شبکه‌های آبرسانی و تعویض شیر آلات فرسوده و معیوب که باعث اختلال در آبرسانی به بعضی مناطق می‌شود و همچنین جلوگیری از ایجاد اشکال در فشار شبکه آبرسانی و جلوگیری از مواجه شدن مشترکان با کمبود فشار آب در طول روز امور آبفای شهرستان زرندیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یک دستگاه شیر فشارشکن سایز ۲۵۰ میلی‌متر اقدام کرد.

 وی در پایان تصریح کرد: عملیات تعویض شیر فشارشکن با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال و در مدت زمان حدود دو ساعت انجام گرفت.