راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در بهشهر

راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در بهشهر با هماهنگی و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، اولین کلینیک سیار صنعتی در شهرک صنعتی بهشهر راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در بهشهر گفت: این کلینیک صنعتی با هدف […]

راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در بهشهر

با هماهنگی و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، اولین کلینیک سیار صنعتی در شهرک صنعتی بهشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در بهشهر گفت: این کلینیک صنعتی با هدف بررسی کارشناسانه مشکلات صنایع بهشهر و با تلاش بسیج مهندسین صنعت و معدن این شهرستان، راه‌اندازی می‌شود.

عابدین‌داغمه‌چی بیان‌داشت: بهشهر در حوزه صنعت با مشکلات فراوانی روبه‌روست که نیازمند بررسی‌های بیش‌تر و رفع مشکلات است و برای برطرف کردن مشکلات، ابتدا باید با نگاه کارشناسانه، آسیبهای پیشِ رو را شناخت و در راستای حل مسأله گام برداشت.

این مسؤول افزود: برای این منظور هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی به همت بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان، برای تسهیلگری بخشی از مشکلات صنعت بهشهر، با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در شهرک صنعتی بهشهر انجام شد تا شاهد راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی در این شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه بهشهر تصریح‌کرد: امیدواریم با استفاده از توان مهندسان متخصص و با ارایه راهکارهای لازم، در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی گام ‌برداریم.