بودجه سال آینده متناسب با شرایط تحریمی اصلاح می‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی بودجه سال آینده متناسب با شرایط تحریمی اصلاح می‌شود رییس مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: با توجه به شرایط سخت تحریمی ایجاد شده برای کشورمان و تأکیدات مقام‌معظم‌رهبری، می‌بایست در ساختار بودجه‌ریزی اصلاحاتی صورت گیرد. به گزارش خانه‌ملت، علی‌لاریجانی در پاسخ به سؤالی درباره موضوعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها به نقل از ایشان […]

رییس مجلس شورای اسلامی

بودجه سال آینده متناسب با شرایط تحریمی اصلاح می‌شود

رییس مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: با توجه به شرایط سخت تحریمی ایجاد شده برای کشورمان و تأکیدات مقام‌معظم‌رهبری، می‌بایست در ساختار بودجه‌ریزی اصلاحاتی صورت گیرد.

به گزارش خانه‌ملت، علی‌لاریجانی در پاسخ به سؤالی درباره موضوعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها به نقل از ایشان درباره اصلاح ساختار کشور گفت: من آنجا توضیح دادم که این موضوع در رابطه با بحث بودجه است، قبل از سال بحث‌هایی در خصوص بودجه سال ۹۸ انجام شده بود که رهبر‌معظم‌انقلاب نظری را به سران قوا منعکس کردند که بودجه سال ۹۸ متناسب با شرایط تحریمی تغییرات لازم را داشته باشد.

رییس مجلس‌شورای‌اسلامی ادامه‌داد: براساس آن جلساتی گذاشته و مطرح شد که باید در ساختار بودجه کشور تغییراتی به وجود بیاید، مثلاً این‌که حجم دولت باید براساس سیاست‌های کلی، کوچک و چابک شود و همچنین سطح بهره‌وری کار در بخش‌ها بالا رود.