اهدای تندیس مدیر نمونه به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو

اهدای تندیس مدیر نمونه به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو    در اولین نشست هم‌اندیشی مدیران و دستگاه‌های اجرایی، تولیدکنندگان، سازندگان، پیمانکاران و مشاوران صنعت حمل و نقل به فرنوش نوبخت، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از طرف انجمن علمی و مهندسی حمل و نقل ریلی به عنوان مدیر […]

اهدای تندیس مدیر نمونه به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو

 

 در اولین نشست هم‌اندیشی مدیران و دستگاه‌های اجرایی، تولیدکنندگان، سازندگان، پیمانکاران و مشاوران صنعت حمل و نقل به فرنوش نوبخت، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از طرف انجمن علمی و مهندسی حمل و نقل ریلی به عنوان مدیر نمونه حمل و نقل ریلی معرفی و تندیس یادبودی اهدا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این جلسه به همت کانون دانش، صنعت و بازار در شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) با حضور افندی‌زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، امام مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مجدالدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار، نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، فاضل ریاست دانشکده راه‌آهن و کانون دانش، صنعت بازار و بهردار رییس انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی و نایب رییس کانون و مجد‌الدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار برگزار شد.

در این هم‌اندیشی فرنوش‌نوبخت هدف اصلی کانون را برقراری ارتباط بین صنعت و تولیدکنندگان بیان‌کرد و افزود: با راه‌اندازی این کانون تولیدکنندگانی که به دنبال حضور در بازار و یا بازار بهتر هستند، می‌توانند ارتباط خوب و محکمی را با صنعتگران برقرار کنند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ارتباط خوبی با تولیدکنندگان در حوزه دانشگاهی با دانشگاه صنعت شریف به عنوان مشاور دارد، تصریح‌کرد: کانون دانش، صنعت و بازار می‌تواند این ارتباط را بهتر و قوی‌تر کند.

وی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با تولیدکنندگانی که دانش‌محور هستند؛ کارکنیم، چرا که تولید بر پایه دانش هیچ وقت متوقف نمی‌شود.

گفتنی است مدیر نمونه براساس ارزیابی کیفی و شاخص‌های عملکرد سال ۱۳۹۶ از طرف انجمن علمی و مهندسی حمل و نقل ریلی انتخاب شد.