انتقاد جعفرزاده از فحاشی برخی رسانه‌ها به فراکسیون اعتدال

انتقاد جعفرزاده از فحاشی برخی رسانه‌ها به فراکسیون اعتدال نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تعدادی از روزنامه‌های کثیرالانتشار شروع به فحاشی به فراکسیون اعتدال کرده‌اند، اما نمی‌شود که فقط یک تفکر بر مجلس حاکم باشد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تشکیل فراکسیون سوم در مجلس دهم اظهار کرد: مجلس محل تضارب […]

انتقاد جعفرزاده از فحاشی برخی رسانه‌ها به فراکسیون اعتدال

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تعدادی از روزنامه‌های کثیرالانتشار شروع به فحاشی به فراکسیون اعتدال کرده‌اند، اما نمی‌شود که فقط یک تفکر بر مجلس حاکم باشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تشکیل فراکسیون سوم در مجلس دهم اظهار کرد: مجلس محل تضارب افکار است، نمی‌شود نمایندگان را کانالیزه کرد که فقط یک فکر بر آن‌ها حاکم باشد. حداقل تجربه ما نشان داده که این تفکر موفق نبود. باید اجازه دهیم گروه‌ها، افکار و تجربه‌های مختلف به صورت پویا در مجلس کنشگر باشند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم ادامه داد: فراکسیون اعتدال انشعاب از فراکسیون ولایت نیست و هیچ انشقاقی صورت نگرفته است. بارها گفته‌ایم چه در فراکسیون امید و چه در فراکسیون ولایت اجماع موقتی برای انتخاب رییس مجلس شده بود. طبیعی است که بعد از انتخاب رییس همه بنشینند و دوباره تصمیم بگیرند.

جعفرزاده با تأکید بر این‌که تشکیل فراکسیون اعتدال تأثیری بر ریاست لاریجانی در سال‌های آتی ندارد، بیان کرد: تضمین می‌دهم که لاریجانی در ۳ انتخابات هیأت رییسه سال‌های آینده مجلس نیز انتخاب می‌شود، یعنی در تمام دوره دهم رییس مجلس خواهند ماند.

وی در رابطه با نام فراکسیون سوم در مجلس نیز گفت: برخی از عنوان فراکسیون مستقلین استفاده می‌کنند که منظور همان فراکسیون اعتدال است، ۳ یا ۴ اسم تاکنون برای این فراکسیون پیشنهاد شده، که با تصویب اساس‌نامه گزینه نهایی را انتخاب می‌کنیم.

 

وی با بیان این‌که اکنون در مراحل نهایی تدوین اساس‌نامه هستیم، گفت: این هفته جلسه برگزار نشد، البته ما جلساتی را به صورت هفتگی داریم.