کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ ایمن شناخته شد

کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ ایمن شناخته شد کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از مؤسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده (IIHS) شده است. به گزارش خبرخودرو، این امتیاز تنها به خودروهایی تعلق می‌گیرد که پس از ماه مارس سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند و به سیستم پیشگیری از تصادف جلوی […]

کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ ایمن شناخته شد

کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از مؤسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده (IIHS) شده است.

به گزارش خبرخودرو، این امتیاز تنها به خودروهایی تعلق می‌گیرد که پس از ماه مارس سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند و به سیستم پیشگیری از تصادف جلوی انتخابی و چراغ‌های جلوی LED با کمک نور بالا مجهز هستند. کیا اوپتیما مدل ۲۰۱۷ در هر ۵ تست تصادف امتیاز خوب را به خود اختصاص داده در حالی که سیستم پیشگیری از تصادف جلوی انتخابی آن امتیاز برتر را کسب کرده است. این خودرو با تجهیز به چراغ‌های جلوی LED با کمک نور بالا توانست امتیاز خوب را در تست چراغ‌های جلوی این مؤسسه کسب کند.

 

یک خودرو برای کسب امتیاز Top Safety Pick+ 2017 مؤسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات‌متحده باید در هر ۵ تست تصادف امتیاز خوب را کسب کند که شامل برخورد اندک از جلو، برخورد شدید از جلو، تصادف از کنار، مقاومت سقف و محافظت سر است. همچنین این خودرو باید امتیاز پیشرفته یا برتر را در پیشگیری از تصادف جلو کسب کند. در سال جدید، امتیازهای خوب یا قابل قبول نیز به رتبه‌بندی‌های تست چراغ‌های جلوی این مؤسسه اضافه شده است.