سرویس مدارس خارج از نوبت معاینه فنی می‌شوند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی سرویس مدارس خارج از نوبت معاینه فنی می‌شوند مدیرعامل ستاد معاینه فنی از اختصاص دو خط معاینه فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به صورت ویژه جهت پذیرش این خودرو‌ها در خارج از نوبت خبر داد و گفت: سامانه پاسخگویی ۴۱۷۸۷ برای ارایه خدمات به شهروندان راه‌اندازی شد. […]

مدیرعامل ستاد معاینه فنی

سرویس مدارس خارج از نوبت معاینه فنی می‌شوند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی از اختصاص دو خط معاینه فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به صورت ویژه جهت پذیرش این خودرو‌ها در خارج از نوبت خبر داد و گفت: سامانه پاسخگویی ۴۱۷۸۷ برای ارایه خدمات به شهروندان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سیدنواب‌حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی با اشاره به اهمیت انجام معاینه فنی این خودرو‌ها و الزام داشتن معاینه فنی برای اخذ مجوز سرویس مدارس گفت: این خودرو‌ها به صورت ویژه و با حساسیت بیش‌تری در مراکز از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد و از مدارس و بالاخص اولیای دانش‌آموزان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت عزیزان خود حتماً از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی استفاده کرده و به شدت در این خصوص حساسیت‌های لازم را لحاظ کنند. بدون تردید اخذ معاینه فنی این خودرو‌ها به منزله داشتن حداقل ایمنی‌های مورد نیاز تردد است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی درباره راه‌اندازی سامانه پاسخگو ۴۱۷۸۷ گفت: بنابر نیازسنجی انجام شده و درخواست شهروندان این مجموعه جهت پاسخگویی بهتر به شهروندان و ارتقا کیفی سطح ارایه خدمات در راستای مشتری‌مداری نسبت به راه‌اندازی این سامانه پاسخگو اقدام کرده است. در مراکز معاینه فنی با شلوغی مراکز به دلیل مشغله‌های اجرایی کار در بعضی موارد پاسخگویی مناسبی به همه تماس‌‌ها امکان‌پذیر نیست به همین واسطه این سامانه راه‌اندازی و شهروندان می‌توانند علاوه بر تماس با مراکز از این سامانه پاسخگو نیز جهت دریافت پاسخ سؤالات خود استفاده کنند.

او درباره وضعیت مراجعات به مراکز افزود: در حال حاضر به مراکز معاینه فنی ۱۳ گانه شهر تهران روزانه در حدود ۴هزار دستگاه خودرو مراجعه می‌کنند که با توجه به افزایش ساعات کاری بعضی از مراکز و باز بودن آنها در ایام تعطیل توزیع مراجعات بسیار مناسب و این مراجعین به‌طور متوسط در کم‌تر از ۴۰ دقیقه می‌توانند نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

حسینی‌منش به شهروندان توصیه کرد، قبل از مراجعه به مراکز جهت مدیریت زمان عدد یک را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ ارسال و از آخرین وضعیت مدت انتظار و طول صف مطلع شوند و خلوت‌‌ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودرو خود انتخاب کنند.

 

او در ارتباط با افزایش مراجعات در پایان شهریور گفت: با عنایت به افزایش حجم سفر در شهریور به تبع مراجعات مراکز روند صعودی خواهد داشت در این ارتباط نیز تمهیدات لازم برای مدیریت طول صف در مراکز انجام شده و در صورت نیاز ساعت کاری مراکز افزایش خواهد یافت و جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان درباره معطلی زیاد در صف‌های معاینه فنی وجود نخواهد داشت.