افزایش رضایتمندی مشتریان، محور اصلی هدف‌گذاری سایپادیزل و ولوو

قائم‌مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس خبر داد افزایش رضایتمندی مشتریان، محور اصلی هدف‌گذاری سایپادیزل و ولوو قائم‌مقام ارشد شرکت ولوو تراکس از برنامه‌ریزی جامع و استراتژیک مشترک این شرکت با سایپادیزل با محوریت مشتری مداری و افزایش رضایتمندی خبر داد.  به گزارش سایپا نیوز؛ هلن ملکویست، قائم‌مقام ارشد مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد در حاشیه […]

قائم‌مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس خبر داد

افزایش رضایتمندی مشتریان، محور اصلی هدف‌گذاری سایپادیزل و ولوو

قائم‌مقام ارشد شرکت ولوو تراکس از برنامه‌ریزی جامع و استراتژیک مشترک این شرکت با سایپادیزل با محوریت مشتری مداری و افزایش رضایتمندی خبر داد.

 به گزارش سایپا نیوز؛ هلن ملکویست، قائم‌مقام ارشد مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد در حاشیه بازدید از شرکت سایپادیزل و دیدار با مدیران ارشد این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر همکاری نزدیکی میان دو کمپانی در جریان است که در این میان، توجه به نیاز‌‌ها و خواسته‌های مشتریان ولوو در ایران، محور اصلی مذاکرات با سایپادیزل و تعیین اهداف آتی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهندس جهرودی، مدیری با تجربه است و مذاکرات بسیار خوبی در زمینه‌های تولید، سرمایه‌گذاری مشترک، موضوعات مالی و خدمات قابل ارایه به مشتریان با وی، مدیران ارشد گروه سایپا و سایپادیزل داشتیم که تحقق آن، نیازمند کار گروهی منسجم و هماهنگ است که مصمم به اجرای آن هستیم.

ملکویست، سابقه همکاری بیش از ۳۰ سال با سایپادیزل را در نتیجه ارتباط و تعامل مناسب میان این دو شریک تجاری قدیمی دانست و خاطرنشان کرد: گروه سایپا و سایپادیزل از جمله برندهای بسیار قوی و شناخته شده در ایران هستند و شرکت ولوو نیز به واسطه مدت زمان طولانی حضور خود در ایران و عرضه محصولات خود توسط سایپادیزل، به برندی محبوب و قابل اعتماد تبدیل شده است که این موفقیت، ناشی از تفکر جهانی و توجه ویژه ولوو به مسایلی نظیر: کیفیت، ایمنی، نوآوری و مسایل زیست‌محیطی در محصولات تولیدی است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های استراتژیک ولوو در ایران، تبدیل سایپادیزل به هاب صادراتی منطقه است که با توجه به ظرفیت‌های مناسب موجود، در حال مطالعه روی کشورهای همسایه و بازارهای هدف هستیم تا بتوانیم زمینه‌های لازم برای صادرات محصولات تولیدی ولوو توسط سایپادیزل را فراهم آورده و شاهد عملکردی مناسب در صادرات محصولات ولوو از ایران باشیم.

 

قائم‌مقام ارشد ولوو تراکس در پایان، افزایش عمق ساخت داخل را یکی دیگر از برنامه‌های مشترک ولوو با سایپادیزل برشمرد و بیان داشت: استفاده از پتانسیل‌های موجود قطعه‌سازی در ایران که مطابق با قوانین و استانداردهای جهانی و شرکت ولوو تراکس باشد، در دستور کار مشترک قرار دارد و قصد داریم با حفظ کیفیت محصول، به درصد مناسبی از داخلی‌سازی محصولات در ایران دست یابیم.