قیمت تایر و روغن تا پایان امسال هیچ تغییر نخواهد داشت.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک قیمت تایر و روغن تا پایان امسال هیچ تغییر نخواهد داشت. رییس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و روغن معتقد است که قیمت تایر و روغن تا پایان امسال هیچ تغییر و یا افزایش قیمتی را نخواهد داشت. داوود سعادتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: با توجه به […]

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک

قیمت تایر و روغن تا پایان امسال هیچ تغییر نخواهد داشت.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و روغن معتقد است که قیمت تایر و روغن تا پایان امسال هیچ تغییر و یا افزایش قیمتی را نخواهد داشت.

داوود سعادتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: با توجه به رکود طولانی حاکم بر بازار و از سویی افزایش واردات لاستیک و همچنین عرضه مناسب تایرهای داخلی، قیمت‌ها در آستانه اخرین ماه سال تغییر نماید.

وی همچنین به تغییر وضعیت بازار در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی و در آستانه سال جدید، شاهد رشد تقاضا و بازگشت رونق به بازار اغلب کالا‌‌ها به خصوص تایر و روغن در بازار باشیم.

وی در ادامه در خصوص احتمال تغییر قیمت تایر و روغن در سال آینده، یادآور شد: البته تغییر قیمت تایر و روغن در سال ۹۷ بستگی به اوضاع تولید و واردات تایر و روغن در بازار دارد که چه شرایطی را در سال آینده داشته باشند.

به گفته وی تاکنون تولیدکنندگان تایر درخواستی برای افزایش قیمت ارائه نکردند و در صورتی وجود چنین درخواستی با توجه به وضعیت بازار، این درخواست معقول نخواهد بود.

وی در ادامه از برنامه جدید اتحادیه جهت مقابله با فیلتر و روغن‌های تقلبی در بازار خبر داد و اظهار داشت: به دنبال جلساتی که اتحادیه با انجمن پالایشگاه‌ها و تولیدکنندگان فیلتر و روغن داشته، تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی صورت گرفته از عرضه فیلتر و روغن‌های تقلبی به بازار جلوگیری نماید.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و روغن افزود: در راستای این جلسات و توافقات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود با ادامه نظارت‌‌ها و سخت‌گیری‌ها در آینده نزدیک سهم فیلتر و روغن‌های تقلبی به حدود ۶درصد در بازار برسد.

 

سعادتی تصریح کرد: البته جریان عرضه این روغن‌های تقلبی با بازرسی‌های اتحادیه از سال گذشته روند کاهش داشته اما همچنان در برخی از مناطق حاشیه‌ای توزیع آنها ادامه دارد.