متن اصلی
گروه : بازار خودرو
شناسه : 43695
تاریخ : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
ساعت : ۱۴:۲۹
پرینت از صفحه

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تأییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد […]

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تأییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دریافت کند و صعودی ۱۸پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه کند.    

به گزارش ایکوپرس، معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آنها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ارزیابی اخیر این شرکت از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز بر طبق نظرسنجی از مشتریان، مبین رشد ۶ امتیازی در دی ماه نسبت به آذر ماه جاری و تداوم روند صعودی این شرکت در شاخص مذکور است. گفتنی است با این رشد، امتیاز نهایی شرکت ایساکو از ابتدای سال تا کنون به عدد ۷۴۹ رسیده است.

شهریار سلطانی گفت: قطعاً دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضایت مشتریان علاوه بر برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل مؤثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقای رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری ۳۶۰هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقای دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان مؤثر بوده است.

وی افزود: تأمین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودرو‌ها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

به گفته سلطانی، برنامه‌ریزی و اجرا نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامی ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌ کارگیری قریب به ۴۰۰نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقای کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات مؤثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آنها می‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ایساکو (اپلیکیشن) و اتوکلیک (خدمت فوری در محل برای تعویض روغن، فیلترهاو…) اشاره کرد.

 رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود ۸۰۰ نمایندگی و بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمی ‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان

محصولات ایران‌خودرو از ارمنستان راهی بازار اورآسیا خواهد شد

سفیر ایران در ارمنستان گفت: ایران توانسته از طریق ارمنستان به بازار کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی پیدا کند و ایران‌خودرو می‌تواند با ارایه محصول با کیفیت و قیمت رقابتی وارد این بازار شود.    

 کاظم سجادی ورود محصولات ایران‌خودرو به ناوگان پلیس را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: پلیس مرجع مهمی برای تأیید کیفیت محصولات ایران‌خودرو است و موفقیت در این بخش می‌تواند محصولات ایران‌خودرو را وارد حوزه‌های دیگر ناوگان حمل و نقل ارمنستان کند.

وی افزود: تلاش زیادی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای حذف برخی تعرفه و عوارض غیرمنطقی واردات محصولات ایرانی صورت گرفته که به زودی به نتیجه‌های مطلوبی خواهیم رسید.

وی کیفیت را مزیت رقابتی در بازار ارمنستان دانست و گفت: عامل موفقیت محصولات ایرانی در بازار ارمنستان عرضه محصول باکیفیت است.

سجادی تأکید کرد: ایران‌خودرو باید با عرضه محصول مورد نیاز ارمنستان با کیفیت و قیمت رقابتی الگویی برای سایر تولیدات ایرانی باشد.

ایران در ارمنستان با اشاره به بهره‌مندی ایران‌خودرو از نیروی کار متخصص گفت: باید کارکنان متخصص در بخش خدمات پس از فروش در اختیار نماینده این شرکت در ارمنستان قرار گیرد تا مشتری با رضایت کامل از خدمات استفاده کند.

وی با اشاره به تعهد بالا و تلاش نماینده ایران‌خودرو برای فروش محصولات گفت: مالکان سایر خودرو‌ها را نیز به سمت نماینده ایران‌خودرو اعزام می‌کنیم تا با آشنایی با محصولات ایران‌خودرو به خرید از آن ترغیب شوند.

وی افزود: بازار ارمنستان تشنه محصولات نو و جدید است و دولت ارمنستان نیز از واردات آن از ایران استقبال می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: ما امروز در ارمنستان از فرصت بهینه‌ای برخوردار هستیم که می‌توانیم با بهره‌مندی از آن به بازار ۵ کشور اتحادیه اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی یافته و کالا و محصولات ایرانی را صادر کنیم.