جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز می‌شود

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز می‌شود شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه ۲۶اسفند ماه سال جاری کلید می‌زند. به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این طرح به مدت ۱۷روز و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۹۷ به اجرا در خواهد آمد و طی […]

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز می‌شود

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه ۲۶اسفند ماه سال جاری کلید می‌زند.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این طرح به مدت ۱۷روز و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۹۷ به اجرا در خواهد آمد و طی آن نزدیک به ۲۶۰۰ مرکز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارایه خدمات به هموطنان گرامی خواهند بود.

مدیرعامل ایساکو با اعلام این مطلب تشریح کرد: در این طرح ۳۷۰نمایندگی تک شیفت و دو شیفت، بیش از ۱۷۵فروشگاه مجاز، ۵۵ دستگاه موتورِ سرویس در محل (اتوکلیک)، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از ۲۰۰۰خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال خواهد بود. همچنین حدود ۲۱۰۰نفر طی طرح در ناوگان امداد در ایام تعطیلات نوروز به خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند پرداخت.

سیدرضا حسینی افزود: از ویژگی‌های متفاوت جشنواره نوروزی سال۹۷، شروع به‌کار ناوگان امداد پلاس در ۹ شهر بزرگ کشور است که خدماتی فراتر از خدمات امدادی را که از زمان تعمیر بالاتری برخوردار بوده و بدون حمل به نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود. این اکیپ با در اختیار داشتن قطعات و امکانات ویژه، مشکل خودرو را در محل مرتفع و ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، به کاهش سطح ترافیک شهری نیز کمک خواهد کرد.

گفتنی است در شهرهایی که پیش‌بینی می‌شود پذیرای مسافران بیش‌تری باشند نیز پایگاه‌های امدادی و کانکس‌ها، به کمک نمایندگی‌های سطح شهر خواهند آمد تا هموطنان دسترسی بیش‌تری به خدمات خودرویی داشته باشند.

وی همچنین گفت: با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد، پایگاه‌های ثابت امدادی در جاده‌هایی مثل فیروزکوه، چالوس، هراز و اتوبان قم ایجاد شده که به صورت شبانه‌روزی به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

برای پایش وضعیت امدادرسانی نیز، واحدهای نظارتی شرکت ایساکو به‌طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی‌ها و اکیپ‌های امدادی نظارت خواهند داشت.

او ادامه داد: در این طرح نمایندگی‌های دو شیفت در ساعات نزدیک به تحویل سال نیز فعال هستند تا هموطنانی که خودرو خود را برای سفر تجهیز می‌کنند بتوانند در این ساعات نیز از خدمات شرکت ایساکو بهره‌مند شوند. همچنین با همکاری شرکت امداد خودرو ایران و مرکز مدیریت راه‌های کشور، امکان مشاهده آنلاین اکیپ‌های نوروزی از طریق سایت این مرکز به آدرس www.141.ir نیز فراهم شده است و هموطنان می‌توانند به نزدیک‌‌‌ترین اکیپی که در این نقشه آنلاین مشاهده می‌کنند، درخواست خدمات بدهند.

حسینی با اشاره به جایگاه والای مشتری در زنجیره ارزش این شرکت گفت: خدمات پس از فروش ایران خودرو تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا هموطنان گرامی با خیالی آسوده سفر کنند؛ اما لازمه این امر را رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اطمینان از سلامت خودرو پیش از آغاز سفر و دریافت خدمات و قطعات استاندارد از شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور دانست.

 وی در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای هموطنان گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره ۰۹۶۴۴۰ ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی‌های کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آنها خواهند بود.

 

 روابط عمومی شرکت ایساکو نیز اعلام کرد، لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir قابل مشاهده است؛ همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هم‌میهنان می‌باشد.

مدیرعامل ساپکو: تأمین قطعات ۳محصول جدید ایران خودرو در سال ۹۷

مدیرعامل ساپکو از آغاز تأمین قطعات مورد نیاز محصولات جدید پژو۳۰۱، رانا و دنای سال خبر داد و گفت: این خودرو‌‌ها در سال آینده به تولید انبوه خواهند رسید.      

حسین نجاری مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) با بیان این مطلب گفت: در سال جاری تأمین ۴ محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک، پارس اتوماتیک، دناپلاس توربو و پژو ۲۰۰۸ انجام شده و به تولید انبوه رسیده است.

وی با بیان این که برنامه‌ریزی برای تأمین پلتفرم جدید ایران خودرو هم زمان با آغاز پروژه کلید خورده است، گفت: نخستین خودروی پلتفرم جدید در کلاس سدان با مشارکت بیش از ۲۰قطعه‌ساز مطرح جهانی و قطعه سازان داخلی در سال جاری شروع شده است.

نجاری از تأمین و لجستیک، مهندسی کیفیت، ساخت و خودکفایی، طراحی و مهندسی، رقابت‌پذیری قیمت، سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدید و صادرات به عنوان فاکتورهای مهم برای ارزیابی سطح توانمندی سازندگان نام برد و گفت: خروجی مربوط به سیستم ارزیابی جامع تأمین‌کنندگان ساپکو حاکی از آن است که در برخی سازندگان، رشد متوازن زیرمعیار‌‌ها مطلوب نبوده و ضروری است تا در مسیر ارتقا تمامی جنبه‌ها در نظر قرار گیرد.

نجاری اضافه کرد: باتکمیل دوره ارزیابی برای تمام سازندگان فعال در شبکه تأمین ساپکو، مرحله دوم که برنامه‌ریزی برای ارتقای توانمندی‌های سازندگان است آغاز شده و متناسب با گرید جامع کسب شده و امتیازات، ارزیابی در معیارهای مختلف در دست طراحی و اجرا است.

وی مشارکت سازندگان مستعد داخلی دارای گرید A جامع در پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو در کنار سازندگان معتبر جهانی را از دیگر اقدامات ساپکو در سال جاری دانست و گفت: یکی از اقدامات در حوزه توسعه توانمندی‌های دانش و اجرایی سازندگان داخلی، مشارکت آنان در این پروژه بود که نتایج مطلوبی داشته است.

مدیرعامل ساپکو صرفه‌جویی ارزی را یکی از نتایج مشارکت سازندگان داخل در تولید محصولات مشترک عنوان کرد و گفت: هدف گذاری‌ها در افزایش داخلی‌سازی محصولات جدید از جمله پژو ۲۰۰۸، ۳۰۱ و ۲۰۸، اچ۳۰ کراس، هایمااس.۵ و اس.۷ صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی خواهد داشت.

وی افزود: برای محصولات جدید پژو۲۰۰۸، H30کراس و هایما S7 درصد ساخت داخل قطعات بین ۲۰ تا ۴۰ درصد بوده و با پروژه‌های ساخت داخل در دست اجرا این میزان در سال آینده به مراتب افزایش خواهد یافت.