بهره‌برداری از ۷ خط معاینه فنی سیار در اوایل پاییز

مدیرعامل مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد بهره‌برداری از ۷ خط معاینه فنی سیار در اوایل پاییز مدیرعامل مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی در فروردین ماه سال۹۷ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۷درصد رشد داشته است، با این احتساب که امسال تعطیلات نسبت به […]

مدیرعامل مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد

بهره‌برداری از ۷ خط معاینه فنی سیار در اوایل پاییز

مدیرعامل مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی در فروردین ماه سال۹۷ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۷درصد رشد داشته است، با این احتساب که امسال تعطیلات نسبت به سال گذشته بیش‌تر بوده است.

نواب‌حسینی‌منش در گفت‌و‌گو با خبر خودرو در ارتباط با میزان مراجعات برای دریافت معاینه فنی برتر گفت: البته این افزایش مراجعات به دلیل اختلاف سال شمسی است نه صرفاً برای دریافت معاینه فنی برتر زیرا این طرح تشویقی است و الزامی برای آن وجود ندارد.

وی با توجه به آخرین آمار مراکز معاینه فنی در سال ۹۷ گفت: از بهمن ماه سال گذشته طرح معاینه فنی برتر در شهر تهران شروع شده و از آغاز طرح مذکور تا هفته گذشته در حدود ۴۰هزار خودرو موفق به اخذ معاینه فنی برتر شدند.

وی در خصوص تمهیداتی که برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی اندیشیده شده است گفت: در حال‌حاضر تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران دوشیفته هستند و مراکز آبشناسان و بیهقی به صورت ۳شیفته فعالیت می‌کنند همچنین مراکز معاینه فنی‌های سیار وارد مدار شده‌اند و اولین خط معاینه فنی سیار که اواخر سال گذشته در مرکز نیایش به بهره‌برداری رسیده بود در میدان نوبنیاد در پایانه دستواره مستقر شد.

حسینی‌منش، در ادامه اظهار داشت: دو خط معاینه فنی سیار دیگر نیز تحت تست هستند که تا یک ماه آینده در شهر تهران مستقر خواهند شد همچنین ۴ خط سیار دیگر نیز طی دو ماه آینده تحویل داده می‌شود و عملاً تا ۵ ماه آینده ۷ خط معاینه فنی سیار که به مردم قول داده بودیم عملیاتی خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: همچنین طرح توزیع مناسب مراجعات به مراکز را در دستور کار داریم؛ با توجه به این‌که اکثر مراجعین در شهر تهران به مراکز شمالی شهر مراجعه می‌کنند و مراکز جنوبی عملاً خلوت‌تر است، در نوبت‌دهی آنلاین اولویت بیش‌تر به مراکز جنوبی داده شده است که با یک توزیع مناسب‌تر، ظرفیت بیش‌تری را برای شهروندان فراهم کنیم.