ساخت نیسان گرند Livina با پلتفرمی از میتسوبیشی

ساخت نیسان گرند Livina با پلتفرمی از میتسوبیشی از دسامبر ۲۰۱۶ گزارش‌هایی مبنی بر ساخت نیسان گرند Livina بر اساس پلتفرم میتسوبیشی به عنوان اولین نتیجه این اتحاد سه‌گانه منتشر شده بود. به گزارش خبرخودرو، اکنون گفته می‌شود این خودرو برای عرضه در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. نسل بعدی نیسان گرند Livina […]

ساخت نیسان گرند Livina با پلتفرمی از میتسوبیشی

از دسامبر ۲۰۱۶ گزارش‌هایی مبنی بر ساخت نیسان گرند Livina بر اساس پلتفرم میتسوبیشی به عنوان اولین نتیجه این اتحاد سه‌گانه منتشر شده بود.

به گزارش خبرخودرو، اکنون گفته می‌شود این خودرو برای عرضه در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است.

نسل بعدی نیسان گرند Livina از پلتفرم میتسوبیشی اکسپندر بهره خواهد برد. این MPVهای دارای بدنه مونوکوک تغییرات زیادی در بدنه نخواهند داشت و اکثر تغییرات آنها شامل سپر‌ها و چراغ‌های منحصر به فرد خواهد بود. طراحی‌های غیررسمی نشان می‌دهند که این مدل نیسان از جلو پنجره V-motion و چراغ‌های جلوی مدل X تریل بهره می‌برد و دارای عناصر دید در روز بومرنگ شکل نیز هست.

نیسان گرند Livina مدل ۲۰۱۹ دارای طول ۴٫۵ متر، عرض ۱٫۸ متر و ارتفاع ۱٫۷ متر خواهد بود. این خودرو با فاصله بین دو محور ۲٫۸ متر به راحتی سرنشینان را در ۳ ردیف صندلی جای می‌دهد. این خودرو از موتور تیون شده ۴A91 1.5 لیتری MIVEC دمش طبیعی ۴ سیلندر بنزینی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتون متر بهره خواهد برد که به گیربکس دستی ۵ سرعته و اتومانیک ۴ سرعته متصل می‌شود.

نسل بعدی نیسان گرند Livina در کنار میتسوبیشی اکسپندر در کارخانه جدید Bekasi در اندونزی تولید خواهد شد. این MPV سبک ۳ ردیفه با مدل‌هایی همچون هوندا BR-V، دایهاتسو Terios، سوزوکی ارتیگا و تویوتا اوانزا رقابت می‌کند.