انتخاب شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در سال ۱۳۹۶

انتخاب شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در سال ۱۳۹۶ شرکت ایران‌خودرو خراسان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت اقماری گروه صنعتی و بزرگ‌ترین شرکت صنعتی شرق کشور، پس از کسب افتخار ۴ سال متوالی به عنوان شرکت برتر صنعتی استان، این بار عنوان غرورآفرین واحد نمونه صنعتی کشور را در بخش صنایع خودرو […]

انتخاب شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در سال ۱۳۹۶

شرکت ایران‌خودرو خراسان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت اقماری گروه صنعتی و بزرگ‌ترین شرکت صنعتی شرق کشور، پس از کسب افتخار ۴ سال متوالی به عنوان شرکت برتر صنعتی استان، این بار عنوان غرورآفرین واحد نمونه صنعتی کشور را در بخش صنایع خودرو و نیرو محرکه در سال ۱۳۹۶ به‌دست آورد.

در بیست‌ودومین همایش روز ملی صنعت، معدن‌وتجارت که با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن‌وتجارت و صنعتگران بخش خصوصی و دولتی در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در بخش صنایع خودرو و نیرو محرکه برگزیده و معرفی شد. در این مراسم هاشم‌یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و ‌زاهدی‌فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان حضور داشتند و لوح تقدیر و تندیس افتخار عنوان واحد نمونه صنعتی کشور به مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان اهدا شد.

 همچنین در مراسمی دیگر در تجلیل از صنعتگران برتر خراسان‌رضوی، دکتر ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مشهدالرضا(ع) حضور یافت و صنعتگران برتر استان از جمله شرکت ایران خودرو خراسان که عنوان واحد نمونه کشور را به‌دست آورده بود مورد تقدیر و تمجید قرارداد.

گفتنی است؛ در حال‌حاضر شرکت ایران خودروخراسان برای بیش از ۵ هزار نفربه‌طور مستقیم و ۹ هزار نفر (شاغل در حدود ۲۰ شرکت قطعه‌ساز استان) به‌طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است. اخذ گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001، ISO 14001، OHSAS 18001و ۵۰۰۰۱ ISO نیز از دیگر افتخارات این شرکت است. دارا بودن سالن پاشش رباتیک رنگ، تصفیه‌خانه پیشرفته پساب صنعتی و دسترسی به خطوط ریلی سراسری از مزیت‌های سایت خراسان است. در حال‌حاضر برخی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو شامل سوزوکی گراند ویتارا، هایما اس۷ توربو، هایما اس۵ توربو و خانواده پژو۴۰۵ به صورت انحصاری در سایت خراسان تولید می‌شود.