محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تمام شد!

  محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تمام شد! کم‌تر از یک دقیقه سایت ثبت‌نام پیش‌فروش محصولات سایپا تکمیل شد و بیش‌تر متقاضیان موفق به خرید خودرو نشده‌اند. مرحله اول ثبت‌نام محصولات سایپا بسته شد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، شرکت سایپا خودروهای پراید، تیبا، ساینا و وانت‌نیسان را به صورت پیش‌فروش نقدی از ساعت ۱۰ دیروز (چهارشنبه، […]

 

محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تمام شد!

کم‌تر از یک دقیقه سایت ثبت‌نام پیش‌فروش محصولات سایپا تکمیل شد و بیش‌تر متقاضیان موفق به خرید خودرو نشده‌اند.

مرحله اول ثبت‌نام محصولات سایپا بسته شد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، شرکت سایپا خودروهای پراید، تیبا، ساینا و وانت‌نیسان را به صورت پیش‌فروش نقدی از ساعت ۱۰ دیروز (چهارشنبه، ۱۴ شهریورماه) به صورت اینترنتی آغاز کرد.

 

گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش‌فروش، خودروهای پراید ۱۳۱، پراید ۱۳۲، پرایدوانت (سایپا ۱۵۱)، تیبا، تیبا دو هاچ بک، ساینا، وانت نیسان تک‌سوز و وانت‌نیسان دوگانه‌سوز را با سود مشارکت ۱۵ درصدی به مشتریان عرضه کرده است.

 

براساس اعلام شرکت سایپا، برای مدیریت ثبت‌نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای شده است به نحوی که سایت هر ۱۵ دقیقه، ۱۰ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند، امکان ثبت‌نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در حالیکه گزارش‌های وسیع مردمی حاکی از بازنشدن سایت پیش‌فروش خودرو است، اما این سایت مدعی اتمام پیش‌فروش آن‌هم رأس ساعت‌های شروع این اقدام است.

مرحله اول ثبت‌نام محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تکمیل شد!

کمپانی سایپا که وعده داده بود سایت پیش‌فروش خود را هر ۱۵ دقیقه باز کند تا مردم بتوانند خودرو ثبت‌نام کنند، بعد از اعلام زمان موعد به مدت چند ثانیه از دسترس خارج و سپس اعلام می‌کند که پیش‌فروش تمام شد.

سایت پیش‌فروش محصولات سایپا در کم‌تر از یک دقیقه باز و بسته می‌شود. متقاضیان همچنان از این موضوع گله‌مند و ناراضی هستند و بر این باورند که باز هم پای دلالان در میان است.