الجی دستیار صوتی هوشمند خودرو میسازد شرکت الجی با همکاری با یک شرکت توسعه هوشمصنوعی موسوم به “Cerence” قصد دارد دستیار صوتی هوشمند مخصوص خودرو ایجاد کند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از انگجت، نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از اولین دستیار هوشمصنوعی مخصوص خودروی شرکت هوندا بود که با همکاری آئودی و هوآوی با […]
الجی دستیار صوتی هوشمند خودرو میسازد
شرکت الجی با همکاری با یک شرکت توسعه هوشمصنوعی موسوم به “Cerence” قصد دارد دستیار صوتی هوشمند مخصوص خودرو ایجاد کند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از انگجت، نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از اولین دستیار هوشمصنوعی مخصوص خودروی شرکت هوندا بود که با همکاری آئودی و هوآوی با تمرکز بر فناوری خودروهای متصل ساخته شده بود.
اکنون شرکت الجی نقش خود را در دنیای خودرو گسترش میدهد و با یک شرکت توسعه نرمافزار و هوشمصنوعی خودرو به نام “Cerence” برای ایجاد یک بستر خودروی متصل همکاری میکند.
شرکت “Cerence” به تازگی یک سیستم دستیار صوتی موسوم به “Cerence ARK” برای استفاده در خودرو ایجاد کرده است. الجی نیز این دستیار صوتی را به عنوان بخشی از نرمافزار “webOS Auto” خود در سیستمهای سرگرمی خود ادغام خواهد کرد.
برنامه “webOS Auto” الجی نرمافزاری مبتنی بر لینوکس است و دارای ویژگیهای بستر خودروهای متصل مانند توانایی جمعآوری دادههای وسیلهنقلیه و سابقه پیمایش و بارگذاری آن در فضای ابری است که با افزودن فناوری دستیار صوتی، کاربران قادر خواهند بود عملکرد صوتی، ناوبری و رسانهای را با صدای خود مشابه با برنامه “Apple CarPlay” یا “Google Android Auto” کنترل کنند.
مشارکت الجی و “Cerence” با هدف ایجاد یک سیستم نرمافزاری از پیش بستهبندی شده(pre-packaged) انجام میشود تا در دسترس سایر تولید کنندگان قرار گیرد، بنابراین خودروسازان میتوانند این دستیار صوتی را در خودروهای خود بگنجانند.
طبق گزارش “ZDNet” این همکاری در سانتا کلارای کالیفرنیا به سرانجام خواهد رسید و عملیات اجرایی آن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.
دستیار مجازی هوشمند یا دستیار شخصی هوشمند یک عامل نرمافزاری است که خدمات و سرویسها را بر اساس دستورها یا سؤالات برای فرد ارائه میدهد. گاهی اوقات از واژه «بات مکالمه»(chatbot) برای دستیار مجازی استفاده میشود. بعضی از دستیارهای مجازی، توانایی تفسیر گفتار انسانی و پاسخ دادن از طریق صداهای ترکیبی را دارند. کاربران میتوانند از آن سؤال بپرسند، دستگاههای خودکار را کنترل کنند، رسانهها را از طریق صدا پخش کنند و کارهای ابتدایی مثل ایمیل، لیست کارها و تقویم را با دستورهای کلامیمدیریت کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.