رونمایی از سریع‌ترین خودرو ۴ صندلی جهان

رونمایی از سریع‌ترین خودرو ۴ صندلی جهان . شرکت آلمانی کونیگ‌زگ محصولی غافلگیرکننده را به صورت آنلاین معرفی کرد که قطعاً بزرگ‌ترین اتفاق صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود. گِمرا (Gemera)، محصولی است که این شرکت خودروسازی برای جدیدترین و شاید متفاوت‌ترین محصول خود انتخاب کرده است. این اولین ابرخودرو با چهار سرنشین […]

رونمایی از سریع‌ترین خودرو ۴ صندلی جهان

.

شرکت آلمانی کونیگ‌زگ محصولی غافلگیرکننده را به صورت آنلاین معرفی کرد که قطعاً بزرگ‌ترین اتفاق صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود. گِمرا (Gemera)، محصولی است که این شرکت خودروسازی برای جدیدترین و شاید متفاوت‌ترین محصول خود انتخاب کرده است.

این اولین ابرخودرو با چهار سرنشین و توانی به این حد شگفت‌آور است که شاید نام این خودروساز را در تاریخ صنعت خودروسازی ماندگار کند؛ پیشرانه سه سیلندر پرقدرت، چهار سرنشین و عملکرد فوق‌العاده این محصول صنعت خودرو را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

این محصول از پیشرانه سه‌سیلندر تویین‌ توربوشارژ دولیتری همراه با سه موتور برقی نیرو می‌گیرد. یکی از موتور‌های برقی روی محور جلو و دو عدد متصل به هر‌کدام از چرخ‌های عقب هستند. مجموع قدرت جمرا به ۱۷۰۰ اسب‌بخار و نهایت گشتاورش به ۳۵۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد که عددی شگفت‌آور است. این مشخصات باورنکردنی، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را به ۱٫۹ ثانیه و نهایت سرعت آن را به ۴۰۰ کیلومتربرساعت می‌رساند.

این ابرخودرو هیبریدی دودیفرانسیل با تکیه بر توان موتور‌های برقی و باتری‌های ۸۰۰ ولتی، می‌تواند به نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتربرساعت برسد و شعاع حرکتی ۵۰ کیلومتر فراهم کند؛ همچنین امکانات لوکسی هم در فضای داخلی آن وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به گرم‌کن و سردکن چهار صندلی، نمایشگر اختصاصی برای هر سرنشین، درگاه‌های شارژر گوشی همراه در نقاط مختلف کابین، رابط‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع خودکار سه‌گانه، صندلی‌های برقی و سیستم صوتی ۱۱ بلندگو اشاره کرد.