افزایش ۳۶ درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی

افزایش ۳۶ درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی ۵ ماهه ۹۶، ۳۶ درصد افزایش یافت.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین […]

افزایش ۳۶ درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی

میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی ۵ ماهه ۹۶، ۳۶ درصد افزایش یافت.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۳۰۳ هزار و ۴۴۰ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۲۲ هزار و ۸۹۵ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ امسال، ۲۶۲ هزار و ۸۱۸ تن توسط شرکت زغال‌سنگ طبس و ۴۰ هزار و ۶۲۲ تن از سوی شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی تولید شد.

همچنین شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۵ ماهه امسال، ۷۶۶ هزار و ۳۵۱ تن زغال‌سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۶۸۰ هزار و ۴۲۰ تن)، ۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد. در این میان، شرکت طبس ۷۰۷ هزار و ۸۰۰ تن و شرکت البرز مرکزی ۵۸ هزار و ۵۵۱ تن استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغال‌سنگ این شرکت‌ها به مشتریان طی مدت یاد شده (۳۱۷ هزار و ۶۳۱ تن) نسبت به آمار مدت مشابه سال قبل (۲۵۲ هزار و ۴۳۸ تن)، حاکی از افزایش ۲۶ درصدی ارسال این نوع محصول است. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۲۷۹ هزار و ۱۲۶ تن و ۳۸ هزار و ۵۰۵ تن بود.

 

بنا بر این گزارش، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه مرداد جاری ۶۳ هزار و ۵۶۳ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۹۵ هزار و ۳۰ تن ماده معدنی «استخراج» و ۶۲ هزار و ۴۵۴ تن کنسانتره «ارسال» کردند که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۶۴ درصد رشد، ۱۲ درصد کاهش و ۴۴ درصد رشد نشان می‌دهد.