ظرفیت بالای معدنی استان کرمانشاه

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد ظرفیت بالای معدنی استان کرمانشاه عضو کمیسیون صنایع و معادن استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه بر توجه به ظرفیت بازار عراق به عنوان یک فرصت ویژه در استان تأکید کرد. به گزارش مهر، رضاعلیزاده در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و […]

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

ظرفیت بالای معدنی استان کرمانشاه

عضو کمیسیون صنایع و معادن استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه بر توجه به ظرفیت بازار عراق به عنوان یک فرصت ویژه در استان تأکید کرد.

به گزارش مهر، رضاعلیزاده در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، گفت: استعداد‌ها و توانمندی فوق‌العاده‌ای در کرمانشاه است.

وی با بیان این‌که برای این‌که در دنیا سربلند کنیم باید هزینه دهیم، گفت: ما باید پاسخگوی مردم باشیم. در ایران نظام و دولت ضد تولید نیست و طرفدار تولید‌ است.

بخش خصوصی حق دارد سر ما فریاد بزند

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌شورای‌اسلامی تأکیدکرد: بخش خصوصی حق دارد سر ما داد بزند اما ما بر سر چه کسی فریاد بزنیم؟

وی افزود: در استان کرمانشاه توانمندی‌ها و پتانسیلهای معدنی به‌طور دقیق استحصال نشده و باید بیش‌تر روی این موضوع کار شود.

استان کرمانشاه ذخایر سیلیس زیادی دارد و ما از خارج وارد می‌کنیم

علیزاده تصریح‌کرد: ۷۰ درصد ذخایر قیر طبیعی کشور در کرمانشاه است و مشکل بازار خرید وجود دارد. در زمینه سنگ‌های تزیینی تنها ۱۹معدن با ۵۰۰ نفر مشغول به‌کار در کرمانشاه وجود دارد و باید بیش‌تر روی این موضوع کار شود. همچنین به بازار عراق نیز توجه شود.

 

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌شورای‌اسلامی خاطرنشان‌کرد: ذخایر سیلیس فوق‌العاده‌ای در استان کرمانشاه وجود دارد در حالی‌که ما هم‌اکنون این ماده را از خارج وارد می‌کنیم و این موضوع نیز باید مورد توجه باشد.