پیشرفت ۵۶ درصدی کارخانه سیمان مکران سرباز

پیشرفت ۵۶ درصدی کارخانه سیمان مکران سرباز استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت کارخانه سیمان مکران شهرستان سرباز در جنوب این استان ۵۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اواخر سال۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.  سید دانیال محبی در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان مکران شهرستان سرباز به ایرنا اظهار داشت: با بهره‌برداری از این کارخانه؛ جنوب سیستان‌وبلوچستان در ریل توسعه […]

پیشرفت ۵۶ درصدی کارخانه سیمان مکران سرباز

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت کارخانه سیمان مکران شهرستان سرباز در جنوب این استان ۵۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اواخر سال۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

 سید دانیال محبی در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان مکران شهرستان سرباز به ایرنا اظهار داشت: با بهره‌برداری از این کارخانه؛ جنوب سیستان‌وبلوچستان در ریل توسعه قرار می‌گیرد و نقش مهمی در اشتغال جوانان و افراد جویای کار دارد.

وی بیان کرد: پروژه‌های توسعه‌ای بسیار زیادی در سیستان‌وبلوچستان در حال اجراست که آینده این استان را متحول می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه همه جانبه سیستان‌وبلوچستان انجام شده است.

به گفته فرماندار سرباز کارخانه سیمان این شهرستان یکی از بزرگ‌‌ترین و مجهز‌‌ترین کارخانه‌های سیمان در کشور است که معدن آن تا ۲۵۰سال جوابگوی تولید ۳هزارو۳۰۰ تن سیمان در روز است.

حمیدالدین یوسفی اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارخانه قیمت سیمان در جنوب سیستان‌وبلوچستان کاهش پیدا خواهد کرد و کمک بزرگی به رونق ساخت و ساز و پروژه‌های عمرانی و راهسازی می‌شود.

وی گفت: این کارخانه برای ۳۰۰ نفر به‌طور مستقیم و بیش از یک هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

فرماندار سرباز افزود: با توجه به نزدیکی کارخانه سیمان با مرز کشور پاکستان و دریای مکران فرصت خوبی برای صادرات و به دست گرفتن بازارهای داخلی و خارجی است.

کارخانه سیمان سرباز در محدوده جکیگور شهرستان سرباز و حد فاصل جاده جکیگور-قصرقند-نیکشهر و در فاصله حدود ۵۴۰کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان‌وبلوچستان واقع شده است

سید دانیال‌محبی، استاندار سیستان‌وبلوچستان در سفر به جنوب این استان از پروژه‌های بزرگی همچون راه‌آهن چابهار – ایرانشهر، بزرگراه ایرانشهر-خاش، پتروشیمی مکران و کارخانه سیمان مکران بازدید کرد.