آغاز تخلیه ریلی موادمعدنی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان

آغاز تخلیه ریلی موادمعدنی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان مدیرکل راه‌آهن کرمان گفت: تخلیه ریلی محموله کنستانتره از معدن چغارت بافق به فولاد بوتیا کرمان از چهارشنبه آغاز شد محمدرضا فیروزکوهی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به اتصال ریلی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان، بارگیری ۵۰۰هزارتن محموله کنستانتره از معدن چغارت برای انتقال […]

آغاز تخلیه ریلی موادمعدنی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان

مدیرکل راه‌آهن کرمان گفت: تخلیه ریلی محموله کنستانتره از معدن چغارت بافق به فولاد بوتیا کرمان از چهارشنبه آغاز شد

محمدرضا فیروزکوهی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به اتصال ریلی در کارخانه فولاد بوتیا کرمان، بارگیری ۵۰۰هزارتن محموله کنستانتره از معدن چغارت برای انتقال به‌کارخانه فولاد بوتیا انجام گرفت.

وی با بیان این‌که این حمل ریلی نخستین تخلیه بار موادمعدنی توسط شبکه ریلی در کارخانه فولاد بوتیا است، تصریح‌کرد: اداره کل راه‌آهن کرمان به منظور حمل و نقل موادمعدنی به‌ کارخانه‌های استان اجرای ۵۰کیلومتر خط آنتنی را در دستور کار قرارداده است.

وی اظهارداشت: تاکنون حدود ۱۵کیلومتر از خطوط آنتنی آماده بهره‌برداری است که در آینده نزدیک با حضور مسؤولان راه‌آهن و استان آیین بهره‌برداری از این خطوط انجام خواهد شد.

تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در استان کرمان توانسته با فراهم کردن زمینه مناسب کاری برای سرمایه‌گذاران و معین‌های اقتصادی مقتدر از جمله میدکو که فولاد بوتیای کرمان از کارخانه‌های زیرمجموعه این هلدینگ می‌باشد قدم‌های مؤثری را در تقویت بنیه اقتصادی مردم استان با خلق فرصت‌های جدید شغلی برداشته است.

براساس این استان موفقیت بخش خصوصی در استان کرمان در دولت یازدهم تاکنون موجب شد که رییس‌جمهوری در سفر بهمن‌ماه امسال خود استان کرمان را به عنوان پایلوت تفویض اختیار در کشور معرفی کند.