امضا تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی

امضا تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تفاهمنامه همکاری علمی امضا کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی سبحان‌اللهی در جلسه امضای این تفاهمنامه که به همت دانشکده علوم زمین در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه خوارزمی و توانمندی‌های […]

امضا تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی

دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تفاهمنامه همکاری علمی امضا کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی سبحان‌اللهی در جلسه امضای این تفاهمنامه که به همت دانشکده علوم زمین در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه خوارزمی و توانمندی‌های آن در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف، کیفیت را تولید محصولات در راستای نیاز مخاطبان تعریف کرد و افزود: ما عنوان حوزه ارتباط با صنعت در دانشگاه را به حوزه ارتباط با جامعه در راستای نگاه به همه ابعاد ارتباطی دانشگاه و جامعه تغییر داده‌ایم و این همکاری‌ها را نوعی هم‌افزایی در جهت تحقق اهداف تعیین شده بین دانشگاه و سازمان می‌دانیم و اعتقاد داریم دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد.

راضیه‌لک، معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور نیز توان علمی و اجرایی دانشگاه خوارزمی همراه با استانداردهای آموزشی را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی جزو دانشگاه‌های با کیفیت و مطرح ایران است، به‌طوری که در این دانشگاه نه دانشجویی می‌تواند به راحتی فارغ‌التحصیل شود و نه کسی به راحتی هیأت علمی ‌شود.

وی حضور دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی در کنار هم یک اتفاق بسیار خوشایند قلمداد کرد و نوید روزهای موفقیت‌آمیز را خاطرنشان کرد.

اعضای جلسه در راستای تعامل هر چه بهتر بین دانشگاه و سازمان با نگاه خاص به موضوعات بین رشته‌ای و کاربردی به خصوص تحقیقاتی و بنیادین در موضوعاتی همچون اکتشاف معدنی، همکاری‌های علمی، حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی، به‌روزآوری استراتژی اکتشاف، مسایل زیست‌محیطی و پزشکی، اکتشاف آبهای زیرزمینی، تغییر اقلیم، ریزگرد‌ها و مسایل ژئوشیمیایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور امضا و کارگروهی جهت پیگیری و اقدامات لازم به صورت مشترک تعیین شد.