واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار معدن طلای سوناجیل

استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار معدن طلای سوناجیل استاندار آذربایجان شرقی گفت: اشتغال‌زایی یک هزار نفری معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس می‌تواند در زمینه رفع معضل بیکاری تحول‌آفرین باشد. به گزارش مهر، مجید در بازدید از معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس با اشاره به این‌که زمین […]

استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد

واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار معدن طلای سوناجیل

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اشتغال‌زایی یک هزار نفری معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس می‌تواند در زمینه رفع معضل بیکاری تحول‌آفرین باشد.

به گزارش مهر، مجید در بازدید از معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس با اشاره به این‌که زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار معدن طلای سوناجیل در اختیارش قرار گیرد، اظهار کرد: هدف دولت تدبیر و امید در سال «حمایت از کالای ایرانی» که می‌تواند در رونق اقتصادی، رفع معضل بیکاری مؤثر واقع شود گره‌گشایی از مشکلات سرمایه‌گذاران است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اشتغال‌زایی یک‌هزار نفری معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس با وجود این که در شرایط کنونی جوانان با مشکل بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند می‌تواند در زمینه رفع معضل بیکاری تحول‌آفرین باشد.

وی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: در زمینی به مساحت یک هکتار جواز تاسیس مرکز تحقیق و توسعه و برای تجهیز دستگاه کراشر معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس زمین ۳هکتاری نیز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

خدابخش تأکید کرد: بنابر اظهارات سرمایه‌گذار این معدن قرار است بعد از استخراج مس و طلا، کارخانه فرآوری تا پایان سال‌جاری در معدن مس و طلای سوناجیل شهرستان هریس راه‌اندازی شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه سفر به شهرستان هریس از روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز بازدید و با مردم شهرهای بخشایش و کلوانق دیدار و همچنین از جاده‌های بین شهری و روستایی این شهرستان نیز بازدید کرد.