برداشت غیرمجاز معادن از مشکلات جدی است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای‌اسلامی برداشت غیرمجاز معادن از مشکلات جدی است نماینده مردم قزوین در مجلس شورای‌اسلامی گفت: برداشت غیرمجاز از معادن از مشکلات عمده است. به گزارش مهر، چهارمین جلسه شورای معادن استان با حضور بابایی‌صالح، نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان، سیده‌حمیده‌زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس […]

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای‌اسلامی

برداشت غیرمجاز معادن از مشکلات جدی است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای‌اسلامی گفت: برداشت غیرمجاز از معادن از مشکلات عمده است.

به گزارش مهر، چهارمین جلسه شورای معادن استان با حضور بابایی‌صالح، نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان، سیده‌حمیده‌زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از مدیران تشکل‌های مرتبط، نظام مهندسی معدن در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد.

سیده‌حمیده‌زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای‌اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مسأله برداشت از معادن شن و ماسه به این دلیل به استان‌ها واگذار شده که برخی استان‌ها برداشت‌های بیش‌تر از حد مجاز داشته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه معادن استان قزوین برداشت غیرمجاز زیادی نداشته ولی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از تخلفات احتمالی بعدی جلوگیری بعمل آید.

پرزحمت ضمن گزارشی از مصوبات جلسات گذشته شورای معادن استان و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این مصوبات به رییس و اعضای جلسه ارایه کرد.

وی گفت: استان قزوین یکی از استان‌های پیشرو در برگزاری شورای معادن در کشور است که در همین زمینه تاکنون ۳جلسه شورای معادن با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی و عضو شورای معادن استان و معاون عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شده است.

بررسی برداشت غیرمجاز از معادن، بررسی مشکلات محدوده اکتشافی، رفع سلب صلاحیت معادن و… از دستورات چهارمین جلسه شورای معادن استان بود.