جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت‌های معدنی بزرگ استان کرمان

جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت‌های معدنی بزرگ استان کرمان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان بررسی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دادگستری، یدا… موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این‌که اولویت دستگاه قضایی […]

جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت‌های معدنی بزرگ استان کرمان

در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان بررسی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دادگستری، یدا… موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این‌که اولویت دستگاه قضایی استان کرمان مبارزه و برخورد با مفاسد است، عنوان کرد: شرکت‌های بزرگ معدنی استان از جمله مس سرچشمه یکی از ارکان مهم اقتصادی استان و حتی کشور محسوب می‌شوند.

وی گفت: در این زمینه در جهت حل مشکلات این شرکت‌ها، رونق اقتصادی و جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگری که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این شرکت‌ها کار می‌کنند، تلاش می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد، ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش‌خصوصی به منظور اطلاع از مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و مساعدت در رفع آن است.

موحد درخصوص وظایف استانی ستاد نیز اظهار کرد: برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مصوبات ستاد مرکزی و تعامل و تبادل نظر با مقامات دولتی و غیردولتی در سطح استان در راستای اجرای هرچه بهتر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف این ستاد است.

این مقام قضایی در استان کرمان همچنین بر ایجاد هماهنگی در فعالیت هیأت‌های مشاوره، کارشناسی و داوری متشکل از اعضای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و تعاون در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تأکید و تصریح کرد: دادگستری استان کرمان از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع در سطح استان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد.