رشد ۲۵درصدی تولید مس کاتدی شرکت ملی مس

طی مهرماه جاری محقق شد رشد ۲۵درصدی تولید مس کاتدی شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس ایران طی مهرماه جاری با رشد ۲۵درصدی در تولید مس کاتدی موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ۲۲هزارو۲۸۶‌ تن از این محصول شد. در این مدت همچنین زنجیره مس شاهد رشد تولید بود.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

طی مهرماه جاری محقق شد

رشد ۲۵درصدی تولید مس کاتدی شرکت ملی مس

شرکت ملی صنایع مس ایران طی مهرماه جاری با رشد ۲۵درصدی در تولید مس کاتدی موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ۲۲هزارو۲۸۶‌ تن از این محصول شد. در این مدت همچنین زنجیره مس شاهد رشد تولید بود.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت مس طی ۷ماه نخست امسال موفق به تولید ۱۳۶هزارو۹۸۰ تن کاتد شد. با این میزان تولید تاکنون ۶۸درصد از برنامه سال شرکت مس در حوزه تولید کاتد محقق شده است‌.

بنابر این گزارش، عملکرد تولیدی کارخانه‌های ذوب شرکت در مهرماه نشان می‌دهد که در مجموع ۲۸ هزار تن آند تولید شده است که ۳۳ درصد از برنامه پیش‌بینی شده شرکت بالاتر است‌.

همچنین تولید کنسانتره مس طی ۷‌ماهه امسال، با رشد نزدیک به ۱۰درصدی نسبت به تولید مدت مشابه سال گذشته (۶۴۴ هزار و ۱۶۰ تن)، به حدود ۷۰۱ هزار تن رسید. افزون بر این، تولید شرکت مس نسبت به برنامه (۶۵۱هزارو۹۸۱ تن)، ۷٫۵ درصد افزایش یافت.

این گزارش می‌افزاید، در ۷‌ماهه امسال این شرکت در مجموع ۱۷۹هزارو۷۹۲ تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که حاکی از رشد ۸درصدی این محصول داشته است‌.