مغفول ماندن زحمات معدن‌کاران نزد افکارعمومی

مدیر روابط‌عمومی معدن چادرملو اعلام کرد: مغفول ماندن زحمات معدن‌کاران نزد افکارعمومی به دلیل این‌که محصولات معدنی به‌طور مستقیم به دست مصرف‌کننده عام نمی‌رسند جامعه و عموم مردم نسبت به فعالیت‌های معدنی اطلاع ندارند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت چادرملو، مدیر روابط‌عمومی شرکت چادرملو درخصوص انگیزه حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو […]

مدیر روابط‌عمومی معدن چادرملو اعلام کرد:

مغفول ماندن زحمات معدن‌کاران نزد افکارعمومی

به دلیل این‌که محصولات معدنی به‌طور مستقیم به دست مصرف‌کننده عام نمی‌رسند جامعه و عموم مردم نسبت به فعالیت‌های معدنی اطلاع ندارند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت چادرملو، مدیر روابط‌عمومی شرکت چادرملو درخصوص انگیزه حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جشنواره عکس کیمیا گفت: انگیزه اصلی حمایت شرکت چادرملو از جشنواره عکس کیمیا این بود که با توجه به این‌که محور و سوژه‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره و نمایشگاه فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی است و دستمایه کار عکاسان حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، به تبع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه‌دره‌ملو) هم وظیفه خود دانست تا به منظور تشویق هنرمندان و انعکاس فعالیت این حوزه مذکور در افکار عمومی سهمی داشته باشد.

حسین‌طالبی افزود: از آنجا که کشور ما به لحاظ ذخایر معدنی بسیار غنی بوده و فعالیت در این دو حوزه از نظر افکار عمومی مغفول مانده است، به همین منظور حوزه معدن و صنایع معدنی به عنوان دو بازوی مؤثر در توسعه اقتصادی کشور وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: به این دلیل که محصولات معدنی به‌طور مستقیم به دست مصرف‌کننده عام نمی‌رسند بلکه مصرف‌کننده واسطه‌ای برای تأمین مواد اولیه سایر معادن هستیم، شاید جامعه و عموم مردم خیلی نسبت به این قبیل فعالیت‌های معدنی همچون کار در معادن روباز و زیرزمینی و… آگاهی و آشنایی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بنابراین اطلاع‌رسانی به جامعه در قالب هنر و از دریچه و لنز دوربین هنرمندان و عکاسان برای بیان و نشان دادن تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی معدن ‌ایران که در سخت‌‌ترین شرایط در جهت به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور زحمت می‌کشند، فرصت خوبی ایجاد کرد و الحمدا… ما با حمایت از این جشنواره ارزشی در قالب هنر و از لنز دوربین هنرمندان به جامعه اطلاع‌رسانی کردیم.

دومین جشنواره عکس کیمیا که با هدف گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی در حال برگزاری است و نمایشگاه این جشنواره ۱۸ آبان ماه در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.