راه‌اندازی اولین‌ کلینیک معدن کشور در زنجان

راه‌اندازی اولین‌ کلینیک معدن کشور در زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام‌کرد: به منظور شناسایی و رفع موانع فعالیت معادن و کاهش هزینه تولید در معدن، اولین کلینیک معدن در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش شاتا ناصر فغفوری اظهارداشت: اعتقاد و باور قلبی به بخش خصوصی، موتور محرک برای تفویض […]

راه‌اندازی اولین‌ کلینیک معدن کشور در زنجان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام‌کرد: به منظور شناسایی و رفع موانع فعالیت معادن و کاهش هزینه تولید در معدن، اولین کلینیک معدن در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شاتا ناصر فغفوری اظهارداشت: اعتقاد و باور قلبی به بخش خصوصی، موتور محرک برای تفویض اختیارات است

فغفوری با تقدیر از اعضای هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی معدن استان اعلام‌کرد: به دنبال تعامل حداکثری با تشکل‌ها بوده و ملزم به همکاری با هر گروهی هستیم که از طریق انتخابات قانونی منتخب می‌شود.

این مقام مسؤول بر تمرکز سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت‌های معدنی در حوزه اکتشافات عمیق خبر داد و افزود : به دنبال راه‌اندازی معادن راکد به خصوص معادن فلزی هستیم که در این مسیر تشکل‌های خصوصی می‌توانند کمک شایانی بکنند.

وی خواستار استفاده از یافته‌های علمی و تجربی برای کاهش هزینه‌های تمام شده در معادن شد و گفت: حضور ۱۰۰۰ نفر فارغ‌التحصیل عضو در سازمان نظام مهندسی معدن این امکان را تسهیل می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان‌کرد: شفافیت و سلامت کاری، خط قرمز سازمان در تفویض اختیارات به تشکل‌ها است که با رعایت آن، قطعاً نتیجه فعالیت‌ها در مسیر پیشرفت و توسعه خواهد بود.