همایش فولاد، بستر مناسبی برای رفع چالش‌های صنعت فولاد است

سرپرست هیأت‌عامل ایمیدرو همایش فولاد، بستر مناسبی برای رفع چالش‌های صنعت فولاد است سرپرست هیأت‌عامل ایمیدرو گفت: در شرایط جدید، باید به دنبال رفع چالش‌های صنعت فولاد باشیم و همایش فولاد، بستر مناسبی برای این مهم است.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، جمشیدملارحمان در نخستین […]

سرپرست هیأت‌عامل ایمیدرو

همایش فولاد، بستر مناسبی برای رفع چالش‌های صنعت فولاد است

سرپرست هیأت‌عامل ایمیدرو گفت: در شرایط جدید، باید به دنبال رفع چالش‌های صنعت فولاد باشیم و همایش فولاد، بستر مناسبی برای این مهم است.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، جمشیدملارحمان در نخستین نشست کمیته راهبردی «نهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار» گفت: همایش فولاد می‌تواند بستر مناسبی برای بررسی مشکلات و مسایل پیش روی فولادسازان کشور باشد و البته در این همایش باید چالش‌های اصلی صنعت فولاد را پیدا کرد و راهکاری برای عبور از آنها در نظر گرفت.

وی ادامه داد: با هم‌اندیشی بخش‌خصوصی و دولتی می‌توانیم مشکلات فعلی را به حداقل برسانیم و در مسیر تولید و صادرات مناسب گام‌برداریم.

سرپرست هیأت‌عامل ایمیدرو تصریح کرد: این سازمان در شرایط تحریم، در کنار فولادسازان خواهد بود و همواره با تشکل‌های معدنی و صنایع‌معدنی در ارتباط تنگاتنگ خواهد بود.