نظارت دقیق بر عبور و مرور وسائط نقلیه معادن آذربایجان‌شرقی

نظارت دقیق بر عبور و مرور وسائط نقلیه معادن آذربایجان‌شرقی معاون امور معادن و صنایع معدنی آذربایجان‌شرقی از نظارت بر نحوه حمل‌ونقل محصولات معدنی با همکاری پلیس راهور استان خبر داد.  به گزارش ایسنا،، مهرانگیزرحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین سازمان صنعت، سازمان راهداری و پلیس راهور استان در راستای […]

نظارت دقیق بر عبور و مرور وسائط نقلیه معادن آذربایجانشرقی

معاون امور معادن و صنایع معدنی آذربایجان‌شرقی از نظارت بر نحوه حمل‌ونقل محصولات معدنی با همکاری پلیس راهور استان خبر داد.

 به گزارش ایسنا،، مهرانگیزرحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین سازمان صنعت، سازمان راهداری و پلیس راهور استان در راستای رعایت مقررات حمل‌ونقل بار در راه‌های مواصلاتی توسط معدنکاران و همچنین ارتقای ایمنی و جلوگیری از حمل و بار اضافه توسط وسائط نقلیه و به تبع آن بروز خسارت به روسازی و ابنیه فنی راه‌ها منعقد شد.

 وی ادامه داد: براین اساس مقرر شده تا لیست معادن استان در اختیار سازمان راهداری و همچنین اطلاعات شرکت‌های حمل‌ونقل معتبر در اختیار معدنکاران برای استفاده از پتانسیل‌های بومی استان قرار گیرد.

وی تسریع حمل‌ونقل، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از تخریب راه‌های مواصلاتی را از مزایای این همکاری عنوان کرد.

 رحمانی اظهارکرد: از سوی سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان موظف شد جهت تسهیل ارتباط معدنکاران با شرکت‌های مجاز حمل‌ونقل کالا اقدام به عقد تفاهم‌نامه کنند.

 وی ابراز امیدواری کرد این اقدام منجر به جلوگیری از حمل بار اضافه توسط وسائط نقلیه معادن فعال در استان و بهره‌مندی از پتانسیل شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان درخصوص جابه‌جایی قانونی محصولات معدنی شود.