واحد صنعتی در پهنه معدنی سبلان مشگین‌شهر احداث می‌شود

واحد صنعتی در پهنه معدنی سبلان مشگین‌شهر احداث می‌شود رییس سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان اردبیل گفت: واحد صنعتی فلوتاسیون مس مرتبط با پهنه معدنی سبلان – قره‌سو شهرستان مشگین‌شهر احداث می‌شود. به گزارش تسنیم، سیدحامدعاملی در جلسه بررسی روند پیشرفت مطالعات اکتشافی مشگین‌شهر اظهار داشت: بخش معدن و صنایع‌معدنی در رونق اقتصاد منطقه نقش و […]

واحد صنعتی در پهنه معدنی سبلان مشگین‌شهر احداث می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان اردبیل گفت: واحد صنعتی فلوتاسیون مس مرتبط با پهنه معدنی سبلان – قره‌سو شهرستان مشگین‌شهر احداث می‌شود.

به گزارش تسنیم، سیدحامدعاملی در جلسه بررسی روند پیشرفت مطالعات اکتشافی مشگین‌شهر اظهار داشت: بخش معدن و صنایع‌معدنی در رونق اقتصاد منطقه نقش و اهمیت به‌سزایی دارد که با توجه به این مهم تلاش می‌کنیم در این زمینه فعالیت‌ها در استان را تقویت کنیم.

وی از آمادگی کامل سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان در مورد انجام اقدامات لازم در راستای احداث واحد فلوتاسیون مس و تأمین زیرساخت‌های لازم برای پروژه مطالعات اکتشافی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: از سرمایه‌گذار این پروژه انتظار می‌رود تا طرح توجیهی احداث این واحد را برای صدور جواز تأسیس به سازمان صنعت، معدن‌وتجارت ارایه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان اردبیل تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده اجرای پروژه مطالعات اکتشافی مشگین‌شهر سبلان – قره‌سو و احداث واحد صنعتی مرتبط در این زمینه در دستور کار قرار می‌گیرد و در این حوزه اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری معادن خاورمیانه نیز در این جلسه با اشاره به روند انجام مطالعات اکتشافی در این پهنه معدنی بیان کرد: در این زمینه پیشرفت‌های خوبی انجام شده است و انتظار می‌رود فعالیت‌ها در این حوزه در این شهرستان تداوم داشته باشد.

بهرامجلوداری با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه انجام مطالعات اکتشافی در پهنه سبلان – قره‌سو گفت: نتایج مثبت حفاری‌ها عمقی و آنالیزهای انجام شده در این پهنه مناسب و مطلوب بوده و در این پهنه معدنی اقدامات خوبی انجام شده است.