رشد ۲۲درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ

تا پایان آذر ۹۷ محقق شد رشد ۲۲درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ تولید دانه‌بندی و کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ طی ۹ ماهه امسال، افزایش یافت.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ‌آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۳۴میلیون‌و۳۰۶ هزارو۸۷۴ تن کنسانتره سنگ‌آهن […]

تا پایان آذر ۹۷ محقق شد

رشد ۲۲درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ

تولید دانه‌بندی و کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ طی ۹ ماهه امسال، افزایش یافت.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ‌آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۳۴میلیونو۳۰۶ هزارو۸۷۴ تن کنسانتره سنگ‌آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۸میلیونو۱۵۹هزارو۵۱۰ تن بود که حاکی از افزایش ۲۲درصدی تولید این محصول است.

از این میزان، شرکت‌های «گل‌گهر» ۱۱ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۸۶ تن، «چادرملو» ۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲۶۳ تن، «سنگ‌آهن مرکزی» ۴میلیونو۲۵ تن، «توسعه معادن و صنایع‌معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۱۱۸ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۳۳۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» دومیلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۸۶ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» یکمیلیون و ۷۶ هزار و ۴۲۹ تن، صبا نور ۸۹۳ هزار و ۶۰۲ تن و «جلال آباد» ۳۷۸هزارو۱۳۳ تن کنسانتره سنگ‌آهن تولید کردند.

افزایش ۳۵ درصدی تولید دانه‌بندی

بنابه این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۹ ماهه امسال، ۵ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۷۹۶ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۱۶۰ تن)، ۳۵درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت سنگ‌آهن سنگان «یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۱۴ تن»، صبا نور «یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۰۴ تن»، سنگ‌آهن مرکزی «یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ تن»، فلات مرکزی «۷۹۷ هزار و ۱۷۹ تن»، چادرملو ۳۲۲ هزار و ۱۶۴ تن و می‌شدوان «۶۲ هزار و ۲۳۲ تن» تولید کرده است.