برنامه ایمیدرو برای ورود به زنجیره تأمین فلزات صنایع پیشرفته

برنامه ایمیدرو برای ورود به زنجیره تأمین فلزات صنایع پیشرفته مدیر آموزش، پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان درصدد ورود به زنجیره تأمین فلزات مورد نیاز صنایع پیشرفته و استراتژیک است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، غلامرضا ملاطاهری با بیان این […]

برنامه ایمیدرو برای ورود به زنجیره تأمین فلزات صنایع پیشرفته

مدیر آموزش، پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان درصدد ورود به زنجیره تأمین فلزات مورد نیاز صنایع پیشرفته و استراتژیک است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو در تلاش است از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه اکتشاف، فرآوری و استحصال صنعتی فلزات نوین در زمینه توسعه حوزه صنایع پیشرفته و استراتژیک اقدام کند.

وی افزود: توجه به استحصال فلزاتی نظیر تیتانیوم، آنتیموان، نیکل، کادمیوم، عناصر نادر خاکی و لیتیم از منابع اولیه معدنی یا ثانویه در برنامه ایمیدرو است.

مدیر آموزش، پژوهش و فن‌آوری ایمیدرو تصریح کرد: این سازمان تلاش دارد از ظرفیت‌های دانشگاهی به ویژه مؤسسات پژوهشی نوع سوم دانشگاه‌ها (تقاضا محور بین دانشگاه و صنعت) بهره‌برداری لازم را به عمل آورد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای ارتقای ارتباط میان دانشگاه و صنعت است.