حمایت از معادن کوچک با خرید سنگ‌آهن

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خبر داد حمایت از معادن کوچک با خرید سنگ‌آهن مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان گفت: این شرکت متناسب با نیاز خود، سنگ‌آهن استخراجی از معادن کوچک و خصوصی استان کرمان را با هدف حمایت و رونق تولید در این معادن خریداری می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، جمشید ملارحمان […]

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خبر داد

حمایت از معادن کوچک با خرید سنگ‌آهن

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان گفت: این شرکت متناسب با نیاز خود، سنگ‌آهن استخراجی از معادن کوچک و خصوصی استان کرمان را با هدف حمایت و رونق تولید در این معادن خریداری می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، جمشید ملارحمان افزود: این شرکت در سال رونق تولید و برای ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی، آمادگی دارد که سنگ‌آهن استخراجی معادن کوچک و خصوصی را خریداری و با استفاده در خطوط تولید خود به اقتصاد معادن خصوصی کمک و ارزش‌افزوده ذخایر مواد معدنی کشور را حفظ کند.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی و تکمیل زنجیره تولید فولاد در منطقه گل‌گهر، همچنین ایجاد ارزش‌افزوده برای ذخایر معادن این منطقه از مهم‌ترین برنامه‌ها و دستاوردهای شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان به‌عنوان یک استراتژی خرید از معادن کوچک سنگ‌آهن را بیش از پیش توسعه می‌دهد و این اقدام علاوه بر تأمین خوراک اولیه و نیاز شرکت، گامی در جهت توسعه و افزایش اشتغال در معادن کوچک و متوسط محسوب می‌شود.

عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان در شش‌ماه ابتدای سال نشان می‌دهد تولید انواع محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دو درصدی دارد، همچنین با گذشت شش ماه از سال ۹۸ این شرکت با تولید بیش از ۱۴٫۲ میلیون تن انواع محصول ۵۲% از برنامه امسال خود را محقق کرده است.

تاکنون بیش از پنج میلیون تن سنگ‌آهن براساس برنامه تولید سال ۹۸ از معدن شماره یک گل‌گهر استخراج و مابقی سنگ مورد نیاز از معادن منطقه تهیه شده که در صورت تأمین سنگ‌آهن، شرکت گل‌گهر این توانایی و آمادگی را خواهد داشت تا نسبت به افزایش ظرفیت تولید خود اقدام کند.